FANDOM

Spider-Slayer
Postać
Ali
Informacje
  • Debiut
  • Ostatnie pojawienie się
  • Prawdziwe imię
  • Alistaire Alphonso Smythe 
  • Tożsamość
  • Powszechnie znana 
  • Klasa postaci
  • Strona
Wygląd
  • Płeć
  • Mężczyzna 
  • Kolor oczu
  • Niebieski 
  • Kolor włosów
  • Brązowy 
  • Wzrost
  • 183 cm 
Dane
  • Narodowość
  • amerykanin 
  • Aktualny Status
  • martwy 
  • Status cywilny
  • Kawaler 
  • Status prawny
  • Notowany 
  • Zawód
  • Asystent Kingpina 
  • więzień 

Powiązania
  • Wrogowie
Rodzina
Alistaire Smythe - jeden z wrogów Spider-Mana, terrorysta oraz były asystent Kingpina.

Galeria Edytuj

Zdolności Edytuj

Nadludzka siła

Wyposażenie Edytuj

Różnorodne Pająki-Zabójcy własnej produkcji.

Historia Edytuj

Alistaire Smythe jest synem profesora Spencera Smythe’a. Był ignorowany przez ojca ogarniętego obsesją na punkcie Spider-Mana. Smythe wyrósł na grubego, koszmarnego i nienawidzącego kobiet naukowca – samouka. Po śmierci Spencera przyrzekł Spider-Manowi dozgonną zemstę. Zaczął wykazywać taką samą obsesję bohaterem jak jego zmarły ojciec.

Smythe znalazł pracę u Kingpina, którego został wielkim pomocnikiem. Wykorzystywał źródła szefa przestępców do śledzenia Spider-Mana. Zbudował pierwszego Pająka-Zabójcę o kształcie latającego spodka. Nie wiadomo dlaczego uważał, że Mary Jane Watson jest Spider-Manem. Porwał kobietę i uwięził ją. Prawdziwy Spider-Man znalazł jego kryjówkę, uwolnił Mary Jane, a potem korzystając ze sprytu spowodował, że latający spodek, w którym ukrył się Smythe wleciał w linie wysokiego napięcia. Alistaire stał się kaleką i stracił prace u Kingpina. Smythe powrócił jako przykuty do wózka genialny konstruktor. Był on teraz całkowicie uzależniony od produkcji Pająków-Zabójców, za pomocą których tropił Spider-Mana. Próba zabicia bohatera po raz kolejny nie powiodła się, a zastraszony Smythe stanął twarzą w twarz z rozwścieczonym Spider-Manem, który pokonał naukowca.

Podczas Inwazji Pająków-Zabójców Smythe uciekł ze szpitala i zyskał wsparcie niechętnych pacjentów zakładu psychiatrycznego. Wykorzystując nowe maszyny z serii Pająków-Zabójców zaatakował za pomocą nich Spider-Mana i Black Cat. W finałowym starciu wyszło na jaw, że Smythe został poddany poważnej operacji. Wyposażono go w Bioorganiczną Skorupę, która przykryła jego wzmocnione technologicznie ciało. Skorupa zwiększyła siłę Smythe’a i zapewniła mu ochronę w postaci ostrych jak brzytwa kolców wyrastających z ramion i rąk. Po zabiciu jednego z pacjentów Spider-Man wpadł w gniew i pobił do nieprzytomności Alistaire’a.

Smythe omal nie zginął z rąk Doktor Octopusa II (Pani Carolyn Trainer) toczącej spór ze Scarlet Spiderem. Powrócił ponownie, aby ostatecznie dokonać zemsty na Spider-Manie. Skończył nędznie pobity kijem baseballowym przez Jonaha Jamesona, którego więził jako zakładnika.

Smythe ostatnio powrócił, kiedy zaatakował Johna Jamesona/Man-Wolfa za pomocą trującego pająka, co skończyło się wylądowaniem Johna w szpitalu. Obecnie Alistaire Smythe przebywa w silnie strzeżonym więzieniu stanowym.

Media Edytuj

Komiksy Edytuj

Filmy Edytuj

Seriale Edytuj

Gry Edytuj

Ciekawostki Edytuj