Fandom

Marvel Universe Wiki

All-New X-Men Zeszyt 1

1410stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij
All-New X-Men Zeszyt 1
Komiks
All-new x-men 1@m.jpg
Informacje
  • Data wydania
  • 2012-11-14
  • Pisarz
  • Ilustrator
  • Edytor

PostacieEdytuj

Główne postacieEdytuj

PozostaliEdytuj

ZapowiedźEdytuj

  • Po śmierci profesora sytuacja mutantów staje się napięta.
  • Cyclops rekrutuje każdego nowo odkrytego mutanta.
  • Na jaki plan wpadnie umierający Beast?

StreszczenieEdytuj

Dr. McCoy przechodzi kolejną bolesną mutację, obawiając się śmierci postanawia z nią walczyć.

W Gold Coast w Australii dwie dziewczyny udają się do klubu na spotkanie z chłopakiem, który podoba się Evie. Nagle pojawia się jej brat i wszczyna bójkę. U wystraszonej dziewczyny aktywują się moce, nieświadomie zatrzymuje czas. Pojawia się trójka mutantów: Magneto, Emma Frost i Cyclops. Zdradzają dziewczynie, że ona też jest mutantem i na najbliższym obszarze zamroziła czas na 20 godzin. Cyclops oferuje dziewczynie pomoc i ochronę. Wkracza oddział uderzeniowy, który szybko zostaje rozbity przez grupę mutantów.

W szkole dla uzdolnionej młodzieży im. Jean Grey Ororo, Kitty i Bobby oglądają w wiadomościach zdarzenie w Australii. Obawiają się, że działania ich dawnego towarzysza mogą doprowadzić do rozłamu między mutantami. Kitty zastanawia się gdzie jest Hank.

Ann Arbor, Michigan. W komisariacie policji nastoletni Christopher jest przesłuchiwany przez policję w sprawie śmierci jego koleżanki. Nagle pojawiają się Cyclops, Magneto i Magik z zamiarem uwolnienia go. Dochodzi do walki z policją.

Beast, Shadowcat, Iceman i Storm szykując się do drogi omawiają dalsze posunięcia w sprawie rewolucji do jakiej namawia Cyclops. Zdania są podzielone, a Storm obawia się wojny. Iceman twierdzi, że obecny Cyclops bardzo różni się od obecnego i gdyby ich skontrować obecny dostał by w twarz od swojej dawnej wersji.

Przeszłość. Wściekły Hank rozczarowany postawą ludzi decyduje się odejść z X-Men, Nagle pojawia się Beast z przyszłości. Przedstawia się i prosi Scott'a aby pomógł mu powstrzymać przyszłego siebie przed poprowadzeniem mutantów na śmierć.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki