Fandom

Marvel Universe Wiki

All-New X-Men Zeszyt 2

1410stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
All-New X-Men Zeszyt 2
Komiks
All-new x-men 2@m.jpg
Informacje
  • Data wydania
  • 2012-11-28
  • Pisarz
  • Ilustrator
  • Edytor

PostacieEdytuj

Główne postacieEdytuj

Postacie poboczneEdytuj

ZapowiedźEdytuj

• Oryginalni uczniowie Profesora X - Cyclops, Marvel Girl, Iceman, Angel i Beast - trafiają z przeszłości do teraźniejszości. 

• To co znajdują - obecna sytuacja ich odpowiedników i stan marzenia Xaviera - jest dalekie od ich wyobrażeń.

• Jak zareagują współcześni X-Men na to, że ich przeszłość szturmuje teraźniejszość?

StreszczenieEdytuj

Kitty i Bobby zaniepokojeni zachowaniem Hanka starają się z nim porozmawiać przez drzwi jego pracowni. Nie usłyszawszy odpowiedzi wchodzą do środka, ale go nie zastają. W przeszłości Beast stara się przekonać młodsze wersje oryginalnych X-Men do swojej racji. Zgadza się, aby Jean wyczytała prawdę z jego wspomnień, ona jednak nie posiada jeszcze tej umiejętności i po raz kolejny proponuje powiadomić o wszystkim Xaviera. Beast w końcu zdradza mroczną prawdę – w jego czasach Scott zabił Profesora. Młodzi mutanci przez chwilę naradzają czy uwierzyć w słowa starszego Beast. Decydują się na podróż do przyszłości. Wolverine prowadzący zajęcia z taktyki nagle wyczuwa na terenie szkoły zapach Cyclopsa, wybiega ze szkoły i atakuje go. Zostaje powstrzymany przez telekinezę Jean, odrzucony promieniem Scott’a i powalony przez Bobby’ego. Ze szkoły wybiegają Storm, Shadowcat i Iceman. Są przerażeni samowolną decyzją Beast’a, ten nagle dostaje ataku. W laboratorium Kitty stara się opanować sytuację wzywając na pomoc Richardsa i Starka. Młody Hank oferuje swoją pomoc. Iceman pyta swoją młodszą wersję jak wiele wiedzą dowiedzieli się o przyszłości. Kiedy Beast zaczyna mamrotać przez sen Wolverine wyrzuca młodsze wersje za drzwi. Zamierza wysłać ich z powrotem do ich czasów, ale zostaje uśpiony przez Jean. Młodzi X-Men omawiają sytuację starając się podjąć najlepszą decyzję. Postanawiają spotkać się ze starszym Cyclopsem w miejscu, w którym pojawi się następny mutant. Kradną samolot.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki