FANDOM

All-New X-Men Zeszyt 3
Komiks
All-new x-men 3@m.jpg
Informacje
  • Data wydania
  • 2012-12-05
  • Pisarz
  • Ilustrator
  • Edytor

PostacieEdytuj

Główne postacieEdytuj

PozostaliEdytuj

ZłoczyńcyEdytuj

ZapowiedźEdytuj

• Oryginalna piątka X-Men wraca, ale to nie wszystko, co się dzieje.

• Co stało się z Phoenix Five po Avengers vs X-Men?

StreszczenieEdytuj

10 dni temu. Cyclops prezentuje Magneto i Magik siedzibę nowej szkoły dla mutantów. Wybrał dawną bazę Weapon X w Kanadzie.

San Francisco, 8 dni temu. Transport prowadzony przez wojsko zostaje zaatakowany przez Magneto i Cyclopsa. Mistrz magnetyzmu traci kontrolę nad swoimi zdolnościami, Cyclops wspomaga go swoim laserem i też przestaje nad nim panować. Ze zgliszczy zniszczonej ciężarówki wychodzi Emma Frost. Jest wściekła na Scotta za przeszłość i nie chce z nim rozmawiać, ale doskonale wie dlaczego moce ich zawodzą. To przez Phoenix Force, która wypaczyła ich mutację. Pojawia się policja i cała trójka zostaje teleportowana dzięki Magik a emma w końcu wybacza cyclopsowi.

Uniwersytet Teksański, dzień dzisiejszy. Podczas pokojowej demonstracji popierającej mutantów jeden z jej członków nagle przybiera postać swojej rozmówczyni, po czym mdleje.

Magneto stara się uspokoić Cyclopsa. Pojawia się Magik i przerywa ich sprzeczkę. Informuje Summersa, że nie ważne gdzie jest jego brat, za to co spotkało Xaviera mógłby go zabić. Emma przynosi wieści o nowym mutancie.

W Teksasie Benjamin zostaje ciepło przyjęty przez demonstrantów. Pozuje z ludźmi do zdjęć jako ich sobowtór. Pojawia się Magneto i Cyclops, starają się go zwerbować. Przerywa im znajomy głos. Pojawiają się X-Men z przeszłości.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki