FANDOM

All-New X-Men Zeszyt 4
Komiks
All-new x-men 4@m.jpg
Informacje
  • Data wydania
  • 2012-12-19
  • Pisarz
  • Ilustrator
  • Edytor

PostacieEdytuj

Postacie główneEdytuj

ZłoczyńcyEdytuj

PozostaliEdytuj

ZapowiedźEdytuj

  • W Dallas dochodzi do walki pomiędzy przeszłością i brutalną rzeczywistością.
  • Jean stara się opanować nowe zdolności.
  • Czy Beast wytrzyma kolejny zawał?

StreszczenieEdytuj

Cyclops zaczyna się zastanawiać czy nie oszalał, albo jakiś telepata nie przejął mad nim kontroli. Podejrzewa nawet Charles’a Xaviera. W końcu zgadza się, że to nie może być sztuczka. Nie panując nad nową mocą telepatii Jean atakuje Cyclopsa i Magneto. Cyclops atakuje młodych X-Men, nastoletni Scott staje w ich obronie. Ich promienie się krzyżują, ale starszy z nich jest silniejszy i wygrywa. Magneto atakuje Bobby’ego. Magik teleportuje ich stamtąd. Warren i Iceman wymieniają uwagi na temat przyszłości, Beast proponuje odwrót. W dawnej bazie Weapon X Eva i Christopher zapoznają się ze sobą i rozmawiają o odkryciu swoich mocy. Nagle pojawiają się Magneto, Magik i Cyclops. Magneto zdaje pozostałym relacje ze starcia w Teksasie. Emma nie wieży w pojawienia się oryginalnych X-Men z przeszłości. Tymczasem Kitty i Iceman nadal starają się wybudzić Beasta ze śpiączki. Kitty nie może dodzwonić się do Reeda Richardsa i martwi się, dlaczego nie odbiera. W Kolorado Jean odzyskuje przytomność. Prosi pozostałych, aby zamilkli i o dziwo udaje jej się odciąć od myśli pozostałej czwórki. Hank chce wrócić do szkoły, aby uratować swoją starszą wersję. Warren nie myśli tylko o powrocie do swoich czasów. Emma i Scott uznają, że młodzi X-Men musieli być prawdziwi. A jedyną osoba zdolną do sprowadzenia ich jest Beast. Logan stara się powstrzymać Ororo przed szukaniem Transportera Blackbird. Niespodziewania samolot pojawia się i ląduje tuż przed nimi. Nastoletni X-Men udają się do stacji medycznej i proszą o chwilę spokoju. Hank wchodzi do Sali, w której leży Beast i prosi Kitty o kartę medyczną drugiej mutacji swojej starszej wersji. Beast na chwilę wybudza się ze śpiączki, ale już po chwili dostaje ataku serca.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki