FANDOM

Postacie

Główne postacie

Postacie poboczne

Złoczyńcy

Pozostali

Zapowiedź

  • Cyclops stara się z rekrutować zmiennokształtnego.
  • Co Jean znajdzie w głowie Beast'a?
  • Czy Hank pomoże swojej starszej wersji?

Streszczenie

Beast pozwala Jean wędrować po swoich wspomnieniach, rozmawia w ten sposób ze swoją młodszą wersją, która stara się mu pomóc.

Uniwersytet Teksański w Austin. Benjamin zostaje wyrzucony ze szkoły. Jak uważa powodem jest jego mutacja. Przed szkołą zaczepia go Cyclops w cywilnym ubraniu. Benjamin stara się dowiedzieć, dlaczego właśnie on posiada mutację. Dostaje propozycję wyszkolenia i zapanowania nad nowymi umiejętnościami. Obaj teleportują się do Nowej Szkoły dla uzdolnionej młodzieży imienia Charlesa Xaviera.

W laboratorium Hank razem z Kitty pracują nad lekarstwem. Beast i Jean nadal rozmawiają o jego przypadłości oraz tym, co mogą zdziałać swoją obecnością w przyszłości. Jean chce się dowiedzieć, w jaki sposób zginęła. Beast po namyśle zgadza się i nakierowuje ją na właściwe wspomnienia. Wystraszona swoją przyszłością używa telekinezy i zostaje wyprowadzona z laboratorium przez Kitty. Na zewnątrz Scott stara się przekonać uczniów i nauczycieli, że nie stanie się taki jak jego dorosłą wersja. Rozgoryczony Logan namawia innych, aby go uśmiercić, co mogłoby wskrzesić Xaviera. Proponuje nawet głosowanie. Ze szkoły wychodzi Beast w swojej nowej formie. Proponuje młodym X-Men powrót do ich czasów. Jean się nie zgadza. Uważa, że ich powrót niczego nie zmieni. Kiedy Charles wyczyści ich wspomnienia on i Jean zginą, a Cyclops stanie się ich wrogiem. Proponuje głosowanie, za powrotem opowiada się jedynie Warren. Kitty proponuje, że ich wyszkoli. Warren jest rozgoryczony tym, że nikt mu nic nie mówi o jego przyszłości. Scott prosi Jean o chwilę rozmowy, ona jednak chce być sama.

Galeria