Fandom

Marvel Universe Wiki

All-New X-Men Zeszyt 6

1420stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
All-New X-Men Zeszyt 6
Komiks
All-new x-men 6@m.jpg
Informacje
  • Data wydania
  • 2013-01-16
  • Pisarz
  • Ilustrator
  • Edytor

PostacieEdytuj

Główne postacieEdytuj

ZłoczyńcyEdytuj

Postacie poboczneEdytuj

ZapowiedźEdytuj

  • Odrzucony przez studentów Scott ucieka motocyklem Wolverine'a
  • Kitty stara się nauczyć Jean panować nad mocą
  • Warren i Angel spotykają się na dachu szkoły
  • Jakie plany wobec Scott'a ma Mystique?

StreszczenieEdytuj

Do pokoju śpiącej Jean wchodzi Cyclops i Magneto. Ostrzegają ją przed śmiercią. Przez okno wpada wściekły Wolverine i atakuje Summersa, ten się jednak uchyla i pazury trafiają w szyję dziewczyny. Jean budzi się z koszmaru w trakcie, którego używała telekinezy. Pojawia się Kitty i stara się ją uspokoić.

Scott na stołówce nie może pogodzić się ze swoją przyszłością. Czuje się odepchnięty przez pozostałych uczniów. Logan słyszy odjeżdżający motocykl. Domyśla się, kto go zabrał i rusza jego śladem.

Sprzątająca swój pokój Jean nagle zaczyna słyszeć głosy wszystkich w budynku. Kitty uczy jej jak oczyścić umysł i odłączyć się od telepatii. Pojawia się Storm. Przekonuje Jean, że swoją decyzją o pozostaniu w przyszłości przejęła dowodzenie nad grupą. Mówi też, że Scotta nie ma w szkole, a Logan ruszył jego śladem. W mieście Summers stara się kupić mapę, jest zdziwiony zmianami, jakie zaszły w ostatnich latach. Kupuje magazyn z Cyclopsem na okładce znalezionymi w kurtce Logana pieniędzmi. W sklepie zjawia się Wolverine i wyprowadza Scotta trzymając go za ucho. Stara się go przekonać do powrotu do szkoły. Scott atakuje go promieniem z oczu i ucieka na motocyklu.

Na dachu szkoły Warren rozmyśla nad swoją sytuacją. Chce spotkać swoją starszą wersję i dowiedzieć się, dlaczego nikt o nim nie wspomina. Zauważa Krakoa, a po chwili pojawia się Angel. Szybko domyśla się, kto i w jakim celu sprowadził oryginalnych X-Men do przyszłości. Uradowany ściska swoją młodszą wersję i proponuje wspólny lot.

W swojej kryjówce Raven dowiaduję się o przybyciu dawnych X-Men. Karze zebrać wszystkich. Chce go zobaczyć na własne oczy.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki