FANDOM

Amadeus Cho (Hulk) mimo, że wygląda na zwykłego nastolatka, według Mr. Fantastica jest siódmą spośród najmądrzejszych osób na świecie. Po Secret Wars, Amadeus został Hulkiem.

Galeria

Zdolności

Amadeus Cho po Secret Wars "uleczył" Bruce'a Banner'a, przenosząc Hulk 'a do swojego ciała. Umie on całkowicie kotrolować zielonego giganta. Jego inteligencja pozwala mu dokonywać rzeczy niezwykłych. Korzystając z lusterka w samochodzie, potrafi zmienić tor pocisku rakietowego, wie też, jak włamać się do najlepiej zabezpieczonego systemu komputerowego na świecie. Kiedy używa starego hełmu Ant-mana, nabywa mocy telepatycznych. Jego wygląd nie zdradza tego, że jest kimś innym niż zwyczajnym nastolatkiem.

Historia

Rodzice i siostra Amadeusa zginęli z rąk usiłujących go zabic agentów Pythagorasa Dupree. Intelekt Cho równie często wpędza herosa w tarapaty,jak z nich wyciąga-to niepowinno dziwic skoro Amadeus przyjaźni się z takimi osobami jak Hulk czy Herkules.

Media

Komiksy

Filmy

Seriale

Gry

Marvel Future Fight

Ciekawostki

  • Przygarnął małego kojota, którego znalazł przy drodze.
  • Przyjaźni się między innymi z Hulk'em oraz Hercules'em.
  • W serialu "Mega Spider-Man" ma zbroję Iron Spider.
  • Cho jest znienawidzony z wzajemnością przez Spider-Mana. Kiedyś doszło do bójki, którą pewnie wygrał pająk.
  • Na chwilę pojawił się w filmie The Incredible Hulk.
  • Jest synem Helen Cho.