FANDOM

Incredible Hulk Vol 1 106 page 02 Amadeus Cho (Earth-616).jpg

Amadeus Cho (Mastermaind Escello) mimo, że wygląda na zwykłego nastolatka, według Mr. Fantastica jest siódmą spośród najmądrzejszych osób na świecie.

DaneEdytuj

Imię i Nazwisko

Amadeus Cho

Zajęcie

Poszukiwacz przygód, były licealista

Siedziba

Brak stałej

Wzrost

168 cm

Waga

53 kg

Oczy

Czarne

Włosy

Czarne

GaleriaEdytuj

ZdolnościEdytuj

Amadeus Cho po Secret Wars "uleczył" Bruce'a Banner'a, przenosząc Hulk 'a do swojego ciała. Umie on całkowicie kotrolować zielonego giganta. Jego inteligencja pozwala mu dokonywać rzeczy niezwykłych. Korzystając z lusterka w samochodzie, potrafi zmienić tor pocisku rakietowego, wie też, jak włamać się do najlepiej zabezpieczonego systemu komputerowego na świecie. Kiedy używa starego hełmu Ant-mana, nabywa mocy telepatycznych. Jego wygląd nie zdradza tego, że jest kimś innym niż zwyczajnym nastolatkiem.

HistoriaEdytuj

Rodzice i siostra Amadeusa zginęli z rąk usiłujących go zabic agentów Pythagorasa Dupree. Intelekt Cho równie często wpędza herosa w tarapaty,jak z nich wyciąga-to niepowinno dziwic skoro Amadeus przyjaźni się z takimi osobami jak Hulk czy Herkules.

MediaEdytuj

KomiksyEdytuj

FilmyEdytuj

SerialeEdytuj

GryEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Przygarnął małego kojota, którego znalazł przy drodze.
  • Przyjaźni się między innymi z Hulk'em oraz Hercules'em.
  • W serialu "Mega Spider-Man" ma zbroję Iron Spider.
  • Cho jest znienawidzony z wzajemnością przez Spider-Mana. Kiedyś doszło do bójki, którą pewnie wygrał pająk.
  • Na chwilę pojawił się w filmie The Incredible Hulk.
  • Jest synem Helen Cho.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki