FANDOM

Angela
Postać
815675383008956706
Informacje
  • Debiut
  • Prawdziwe imię
  • Aldrif Odinsdottir 
  • Obecny pseudonim
  • Angela 
  • Pseudonimy
  • Aldrif Odinspawn 
  • Hunt-Leader 
  • Hunter of the Heavens 
  • The Hunter Queen 
  • Wingless One 
  • Tożsamość
  • Publicznie znana 
  • Klasa postaci
  • Uniwersum
Wygląd
  • Płeć
  • Kobieta 
  • Kolor oczu
  • Białe 
  • Kolor włosów
  • Rude 
  • Waga
  • 218 kg 
  • Wzrost
  • 182 cm 
Dane
  • Narodowość
  • Asgardzka 
  • Aktualny Status
  • Żyje 
  • Status cywilny
  • Singielka 
Powiązania
  • Grupy
Rodzina
  • Twórcy

Zdolności Edytuj

  • Długowieczność,
  • Regeneracja,
  • Nadludzka siła, szybkość i wytrzymałość,
  • Zdolność przeżycia w próżni kosmicznej,
  • Latanie,
  • Zdolność komunikacji we wszystkich obcych językach,

Wyposażenie Edytuj

  • Gwiezdny miecz,
  • Ostrze Krwi (Blades of Ichor)
  • Wstążki doczepione do pleców, których także używa ofensywnie,

Historia Edytuj

Aldrif była pierworodną córką Odina i Freyji i następczynią tronu Asgardu. Podczas gdy Haven prowadził wojne z Asgadem, Królowa Aniołów porwała małą Aldrif i szantażowała Odina, że jeśli nie podda Asgardu zabije jego córkę, na co nie uległ, a królowa pozornie zabiła niemowlę. Po tych wydażeniach Królowa Aniołów oddała ,,zwłoki'' Loriel, aby je zutylizowała. Kobieta spostrzegła, że dziewczynka przeżyła regenerując swoją skórę, a Loriel postanowiła ją zaadoptować i nazwać Angela.

Pewnego dnia gdy dziewczyna była trochę starsza jej matka z niewiadomych przyczyn zniknęła. A Angela zaczęła ćwiczyć sztuki walki co przychodziło jej z wyjątkową łatwością aż w końcu została liderem łowców w Królestwie Aniołów zbijając na tym majątek i zaczęła żyć we własnym dworze.

Wkrótce Angele wywieziono w stronę Ziemi, którą zauważyli Strażnicy Galaktyki i uznali to za atak. Łowcy z Królestwa Aniołów nie chcąc ryzykować uciekli pozostawiając dziewczynę na obcej planecie. Strażnicy z łatwości ją pokonali i zabrali na przesłuchanie dlaczego najechali na Ziemie. Angela wyznając historie swojego życia, Strażnikom zrobiło się jej żal przez co ją uwolnili i widząc jej potencjał zaproponowali współprace. Przez co Angela towarzyszyła im w różnych misjach.

Po różnych przeżyciach Angela postanowiła powrócić do Haven i podbić Asgard i sąsiadujące z nim krainy. W czym chciał jej przeszkodzić Thor. Niestety podczas najazdu Odin był osłabiony przez co został porwany przez Aniołów. Thor i Loki dowiadując się o tym odnaleźli Angele po czym stoczyli walkę, którą dziewczyna przegrała. Laufeyson postanowił pod pretekstem przyłączenia się do wroga uwolnić przybranego ojca. Dziewczyna w akcie zemsty chciała pokonać Thora. Walka ich została przerwana przez przybycie Odina wyzwolonego przez Lokiego. Odin widząc Angele uznał, że to jego córka. Władca wyjawił dziewczynie, że jest jego córką i tak naprawdę nazywa się Aldrif. Niestety wojowniczka w to nie uwierzyła i nie chcąc mieć nic do czynienia z Asgradem, odwołała atak. Powracając do Haven, okazało się, że nie jest pełnoprawnym mieszkańcem krainy i wygnano ją.

Galeria Edytuj

Media Edytuj

Komiksy Edytuj

Filmy Edytuj

Seriale Edytuj

Gry Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Z początku prawa do wydawania komiksów z Angelą należały do Image Comics. Występowała tam w komiksach ze Spawnem.