Fandom

Marvel Universe Wiki

Annihilus

1410stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

1156c.jpg

Annihilus - dziwaczny, podobny do owada stwór, pochodzący ze Strefy Negatywnej - tajemniczego wymiaru odkrytego przez Mr. Fantastica.

DaneEdytuj

Inne pseudonimy:

   The Living Death That Walks, Lord of the Negative Zone

Aktualny status:

   nie żyje

Uniwersum:

   616

Klasa:

   Istota kosmiczna

Debiut:

   Fantastic Four Annual #6 [1968]

Ostatnie pojawienie się:

   Annihilation #6

Znani sojusznicy:

Blastaar, Lider

GaleriaEdytuj

ZdolnościEdytuj

Pancerz Annihilusa, czyli egzoszkielet, daje mu nadludzką siłę. Annihilus może przebywać w przestrzeni kosmicznej i latać z prędkością prawie 250 km/h. Jest również posiadaczem Panelu Kosmicznej Kontroli, który daje możliwość panowania nad ogromną kosmiczną energią. W obliczu zagrożenia Annihilus może się sklonować, a młode klony zachowują jego wspomnienia i doświadczenie. W niektórych uniwersach potrafi kontrolować kosmiczne insekty.

HistoriaEdytuj

Po latach walki i mordowania, Annihilus opanował Strefę Negatywną i poprowadził wielką inwazję na ziemski świat. Inwazja ta zyskała później miano Fali Annihilacji oraz była szybka i bezlitosna. Zanim zdołano powstrzymać najeźdźcę, zniszczeniu uległy ogromne obszary galaktyki. Teraz imię Annihilusa budzi strach w obu wszechświatach.

ŚmierćEdytuj

Zabity przez Novę podczas 'Annihilation'

MediaEdytuj

KomiksyEdytuj

FilmyEdytuj

SerialeEdytuj

GryEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Zbroja Annihilusa wykonana jest z takiej samej substancji, co zewnętrzna część ciała owada.
  • Inwazja Annihilusa zniszczyła i osłabiła wiele galaktycznych imperiów. Wśród nich były imperia Kree oraz Skrulli.
  • Annihilus pochodzi od słowa "Annihilation" co oznacza Zagładę, Unicestwienie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki