FANDOM

Aouposter
Avengers: Czas Ultrona (ang. Avengers: Age of Ultron) – amerykański film akcji science-fiction z 2015 roku, którego opracowaniem scenariusza oraz reżyserią zajmował się Joss Whedon, natomiast produkcją - Kevin Feige.

Film stanowi sequel filmu Avengers.

Fabuła Edytuj

Gdy T.A.R.C.Z.A. zostaje rozwiązana, a Avengers są zmęczeni walką ze złem, Tony Stark tworzy Ultrona - zaawansowaną sztuczną inteligencję, która ma samodzielnie oceniać i eliminować zagrożenia. Jednak niespodziewanie sytuacja wymyka się spod kontroli i Ultron obraca się przeciwko swoim stwórcom, uznając ludzi za największe z możliwych zagrożeń.

Los milionów niewinnych istnień spocznie w rękach najpotężniejszych bohaterów Ziemi z drużyny Mścicieli - Iron Mana, Kapitana Amerykę, Thora, Hulka, Czarną Wdowę i Hawkeye'a. Bohaterowie zostaną wystawieni na największą próbę pełną niełatwych sojuszy i niespodziewanych zwrotów akcji, próbując powstrzymać Ultrona przed realizacją diabolicznego planu zniszczenia.

Obsada Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W polskiej gazecie To&owo Quicksilver, w opisie filmu, został nazwany mutantem chociaż w tym uniwersum nim nie jest. Dodatkowo zostało wspomniane, że jest synem Magneto, który w tym uniwersum nie istnieje.
  • Gdy Ultron na początku swojego istnienia przegląda zdjęcia, przez ułamek sekundy można zobaczyć Karola Wojtyłę (Jana Pawła II) - papieża Polaka.
  • To jest ostatni film Josha Wedon'a.
  • Na serwisie "YouTube", pierwszy zwiastun ,w ciągu doby miał ok. 34 miliony wyświetleń.
  • Nowa funkcja wracania tarczy Steva nawiązuje do komiksu Avengers Vol. 1 zeszyt 56.
  • Po napisach pojawia się Thanos trzymając rękawicę nieskończoności i mówiąc "Dobrze, załatwię to sam".
  • Gdy Stark ma halucynacje, obok Hulka można zauważyć podpis drużyny Honor Guard.
  • Loki pojawia się w halucynacji Thora.
  • W filmie pojawia się Dr. Helen Cho, matka Amadeusa Cho.
  • Gdy Stark przegląda listę Klaue, można zauważyć napis "He's killed T'Chaka", czyli ojca Czarnej Pantery, mimo tego wpisu to nie on zabił T'Chakę a Baron Zemo.
  • Obcięcie ręki Klaue nawiązuje do komiksowej wersji.

Galeria Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Avengers: Czas Ultrona (2015)

  • Czarna Pantera w Avengers 2

    59 wiadomości
    • ThomsonX napisał(a):raczej nie, a przynajmniej nie znam Być może w Avengers 3 partia 1 czy 2
    • Chyba tak było w trailerze
  • KONIEC MARVELA

    100 wiadomości
    • Może on zabije jakiegoś polityka np. tego, co gra Martin Freeman.
    • Smokescreen4 napisał(a):Może on zabije jakiegoś polityka np. tego, co gra Martin Freeman. (Spoiler) Crossbones podstawi specjalne ładu...