FANDOM

New York Battle

OpisEdytuj

Jest to bitwa Avengers, Gwardii Narodowej, US Army i lokalnej policji, którzy razem walczyli o Nowy Jork z istotami z innej galaktyki, zwanymi Chitauri, którzy na Ziemię zostali sprowadzeni przez Lokiego.

PrologEdytuj

Chęć przejęcia Ziemi przez Lokiego. Pomoc w jej przejęciu obiecali mu kosmici, jeśli Loki Odda im tesseract.

Strony bitwyEdytuj

Avengers, US Army, Gwardia Narodowa, New York City Police Department, T.A.R.C.Z.A. versus Chitauri. 

Dowódcy Edytuj

Obrona ziemi: Nick Fury, Tony Stark, Generał Armii Stanów Zjednoczonych; atakujący na Ziemię:Chitauri 

Walka Edytuj

Do uzupełnienia. 

WynikEdytuj

Armia Chitauri została pokonana przez to że Iron Man przez ich portal wysłał bombę atomową a po jej wybuchu cała armia Chitauri została zniszczona.

Straty Edytuj

Obrona ziemi: setki Nowojorczyków, wielu policjantów, nieznana liczba żołnierzy US Army I Gwardii Narodowej, kilku pilotów T.A.R.C.Z.Y., duże straty materialne miasta. Atakujący: cała armia zniszczona, tysiące istot.

Następstwa Edytuj

Loki i armia Chitauri zostali pokonani a ziemia została obroniona. Loki został zesłany do Asgardu i przez Odyna ukarany. Tony Stark wrócił do swojej luksusowej posiadłości. Steven Rogers i Natasha Romanoff dalej pracowali dla T.A.R.C.Z.Y. ale przenieśli się do Waszyngtonu. Thor zajął się przywróceniem pokoju we wszystkich światach. Nick Fury nadal był Dyrektorem T.A.R.C.Z.Y. Ale jego stosunki z główno dowodzącymi T.A.R.C.Z.Y. Się pogorszyły. Budynek Stark Tower zmienił nazwę na Avengers Tower.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W serialu Iron Fist bitwa jest nazywana Incydentem.