FANDOM

Galeria

Zdolności

Każdy Blizzard był wyposażony w urządzenia emitujące promienie mrożące.

Historia

Ziemia-616

W postać Blizzard wcieliły się trzy osoby.

Pierwszy Blizzard: Gregor Shapanka, znany też jako Jack Frost.

Był węgierskim naukowcem z obsesją nieśmiertelności. Shapanka podejmuje prace w Stark Industries do finansowania się jako pracownik. Wykradł technologię Starka i stworzył kostium. Nazwał się wtedy Jack Frost i próbował zniszczyć firmę Starka. Nie udało mu się to, ponieważ Tony pokonał go jako Iron Man. Później powraca jako Blizzard i tym razem chce zdobyć Stark Industries, ale znowu został pokonany przez Iron Mana. W więzieniu Gregor zbudował ponownie strój Blizzarda. Niestety Electro użył mocy elektrycznej, żeby wyzwolić siebie i Blizzarda z komórki izolacyjnej i spowodował wybuch, przez co kostium i Shapanka połączyli się na zawsze. Gdy mieli uciekać, nagle pojawili się Spider-Man i Daredevil i zatrzymali Blizzarda. Kilka miesięcy później Justin Hammer wynajmuje Blizzarda i innych zbirów do zabicia Iron Mana. Niestety Blizzard został pokonany przez Blaszaka kilka razy. Wtedy pojawił się Iron Man z przyszłości i zabił Blizzarda.

Drugi Blizzard: Donald Gill

Też został wynajęty przez Justina Hammera. Ale gdy ginie Shapanka, Hammer daje podobny kostium Donaldowi, a Donald przybiera pseudonim Blizzard. Wraz z Beetle i Blacklash'em mają misję schwytania Force. Niestety Iron Man jest ochroniarzem Force i znowu walczy z Blizzardem, lecz w nowszej wersji. Blizzard porzucił współpracowników, przez to że Blizzard wygłupiał się. Donnie Gill został uratowany przez Rhino z pułapki dla Hammera. Dostarczył Force Justinowi, przez co zaufanie do Blizzarda wzrosło. Przez parę lat Blizzard walczył z Avengersami i nie tylko. Ale pewnego razu Blizzard wyjął baterie z kombinezonu, by zniszczyć kostium, nie przemyślał tego, ponieważ drzwi od promu kosmicznego (to była ostatnia akcja Blizzarda) urwały się i prawie go zabiły, gdyby nie interwencja Iron Mana. Ale Blizzard zginął i rozwalając kostium, pomógł uciec partnerom.

Trzeci Blizzard: Randy Macklin

Były przestępca, który zakłada kostium Blizzarda, żeby pomóc zniszczyć Iron Mana Donaldowi. Jednak Iron Man pokonał Blizzarda i zaoferował mu pracę w Stark Enterprise i oczywiście przyjął ją. Donald zdążył zabrać zbroję, założyć ją i uciec.

Ziemia-199999

Marvel's agents of SHIELD

Marvel's Agents of SHIELD Sezon 1 12

Donnie był najmłodszym uczniem w akademii S.H.I.E.L.D.. Został celem innego ucznia, lecz później się okazało, że tak naprawdę to ukantowali, aby odrzucić od niego podejrzenia. Jego wspólnik Seth, zginął przez uderzenie pioruna, a Donnie zyskał moce. Potem został zabrany do "piaskownicy".

Marvel's Agents of SHIELD Sezon 2 3

Donnie uciekał przed S.H.I.E.L.D. i Hydrą. Został zabity przez Skye.

Media

Komiksy

Filmy

Seriale

Gry

Ciekawostki