Fandom

Marvel Universe Wiki

Blizzard

1410stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Blizzard
Postać
180px-Donald Gill (Earth-616).jpg
Informacje
  • Debiut
  • Prawdziwe imię
  • Donald Gill 
  • Obecny pseudonim
  • Blizzard 
  • Pseudonimy
  • Blizz 
  • Prisoner #1307967 
  • Tożsamość
  • Znana 
  • Klasa postaci
  • Uniwersum
  • Strona
Wygląd
  • Płeć
  • Mężczyzna 
  • Kolor oczu
  • Niebieskie (dawniej Brązowe) 
  • Kolor włosów
  • Niebieskie (dawniej Brązowe) 
  • Waga
  • 170 lbs (77 kg) 
  • Wzrost
  • 5' 9" (175.26 cm) 
Dane
  • Narodowość
  • Amerykańska 
  • Miejsce narodzin
  • Newark 
  • Delaware 
  • Stany Zjednoczone 
  • Status cywilny
  • Kawaler 
  • Status prawny
  • Notowany 
  • Zawód
  • Poszukiwacz przygód 
  • dawniej: Najemnik 
  • Profesjonalny Kryminalista 
Powiązania
  • Baza operacyjna
  • Grupy

GaleriaEdytuj

ZdolnościEdytuj

Każdy Blizzard był wyposażony w urządzenia emitujące promienie mrożące.

HistoriaEdytuj

Ziemia-616Edytuj

W postać Blizzard wcieliły się trzy osoby.

Pierwszy Blizzard: Gregor Shapanka, znany też jako Jack Frost.

Był węgierskim naukowcem z obsesją nieśmiertelności. Shapanka podejmuje prace w Stark Industries do finansowania się jako pracownik. Wykradł technologię Starka i stworzył kostium. Nazwał się wtedy Jack Frost i próbował zniszczyć firmę Starka. Nie udało mu się to, ponieważ Tony pokonał go jako Iron Man. Później powraca jako Blizzard i tym razem chce zdobyć Stark Industries, ale znowu został pokonany przez Iron Mana. W więzieniu Gregor zbudował ponownie strój Blizzarda. Niestety Electro użył mocy elektrycznej, żeby wyzwolić siebie i Blizzarda z komórki izolacyjnej i spowodował wybuch, przez co kostium i Shapanka połączyli się na zawsze. Gdy mieli uciekać, nagle pojawili się Spider-Man i Daredevil i zatrzymali Blizzarda. Kilka miesięcy później Justin Hammer wynajmuje Blizzarda i innych zbirów do zabicia Iron Mana. Niestety Blizzard został pokonany przez Blaszaka kilka razy. Wtedy pojawił się Iron Man z przyszłości i zabił Blizzarda.

Drugi Blizzard: Donald Gill

Też został wynajęty przez Justina Hammera. Ale gdy ginie Shapanka, Hammer daje podobny kostium Donaldowi, a Donald przybiera pseudonim Blizzard. Wraz z Beetle i Blacklash'em mają misję schwytania Force. Niestety Iron Man jest ochroniarzem Force i znowu walczy z Blizzardem, lecz w nowszej wersji. Blizzard porzucił współpracowników, przez to że Blizzard wygłupiał się. Donnie Gill został uratowany przez Rhino z pułapki dla Hammera. Dostarczył Force Justinowi, przez co zaufanie do Blizzarda wzrosło. Przez parę lat Blizzard walczył z Avengersami i nie tylko. Ale pewnego razu Blizzard wyjął baterie z kombinezonu, by zniszczyć kostium, nie przemyślał tego, ponieważ drzwi od promu kosmicznego (to była ostatnia akcja Blizzarda) urwały się i prawie go zabiły, gdyby nie interwencja Iron Mana. Ale Blizzard zginął i rozwalając kostium, pomógł uciec partnerom.

Trzeci Blizzard: Randy Macklin

Były przestępca, który zakłada kostium Blizzarda, żeby pomóc zniszczyć Iron Mana Donaldowi. Jednak Iron Man pokonał Blizzarda i zaoferował mu pracę w Stark Enterprise i oczywiście przyjął ją. Donald zdążył zabrać zbroję, założyć ją i uciec.

Ziemia-199999Edytuj

Marvel's agents of SHIELDEdytuj

Marvel's Agents of SHIELD Sezon 1 12Edytuj

Donnie był najmłodszym uczniem w akademii S.H.I.E.L.D.. Został celem innego ucznia, lecz później się okazało, że tak naprawdę to ukantowali, aby odrzucić od niego podejrzenia. Jego wspólnik Seth, zginął przez uderzenie pioruna, a Donnie zyskał moce. Potem został zabrany do "piaskownicy".

Donnie uciekał przed S.H.I.E.L.D. i Hydrą. Został zabity przez Skye.

MediaEdytuj

KomiksyEdytuj

FilmyEdytuj

SerialeEdytuj

GryEdytuj

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki