FANDOM

Bruce Banner (Ziemia-400083)
Postać
137887 1.1

Informacje
  • Pseudonimy
  • Bruce Krensler 
  • Hulk 
  • Tożsamość
  • Powszechnie znana 
  • Klasa postaci
  • Uniwersum
Wygląd
  • Kolor oczu
  • Kolor włosów
  • Waga
  • 1566 kg (zmienna)[1] 
  • Wzrost
  • 178 cm (jako Bruce); zmienny od 2 do 2 
  • 5 m (jako Hulk)[2] 
Dane
  • Narodowość
  • Amerykanin 
  • Miejsce narodzin
  • Nieznane 
  • Status prawny
  • Notowany 
  • Śmierć
  • Utopiony przez swojego ojca 
Powiązania
  • Baza operacyjna

Zdolności Edytuj

Bruce posiada wiele zdolności. Niektóre z nich nawet nie zostały odkryte.

Transformacja: Gdy Banner się zdenerwuje, zmienia się w potworną, zieloną bestię. Zmienia wtedy wzrost, wagę, a także wygląd. Jego skóra staje się zielona, a ubranie pęka od niewyobrażalnej siły.
Siła: Po przemianie Bruce jest bardzo silny. Umie podnosić ciężkie sprzęty, np.: samochody.

Historia Edytuj

Bruce jest synem genialnego genetyka Davida Banner'a, który starając się ulepszyć ludzkie DNA przez wiele lat eksperymentował na sobie. Kiedy urodził się Bruce, David starał się uzdrowić syna z przekazanego mu zmienionego DNA. Jako dziecko rzadko okazuje emocje i nigdy nie płacze.W dniu, w którym jego ojciec doprowadził do wybuchu reaktora i przypadkowo zamordował swoją żonę Bruce zostaje zabrany do rodziny zastępczej, dostaje nowe nazwisko Krenzler. Zapomina swoje wcześniejsze życie, podczas koszmarów powracają jednak przebłyski wspomnień. Wiele lat później pracuje na Uniwersytecie w Kaliforni. Razem ze swoją byłą dziewczyną Betty Ross starają się stworzyć regenerujące tkanki nonomedy, które aktywuje promieniowanie gamma. Eksperymentami interesuje się wojsko, widząc szansę stworzenia samoregenerujących się żołnierzy wysyła Majora Talbot'a. Po nieudanym eksperymencie Harper zostaje uwięziony w aktywnym reaktorze. Bruce rusza mu na pomoc i zasłaniając przyjaciela własnym ciałem zostaje napromieniowany, jednak kiedy trafia do szpitala okazuje się, że zamiast ucierpieć zostaje wyleczony. Zaczyna wierzyć, że to dzięki nanomedom.

Film Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. Potwierdzone przez animatorów w Industrial Light & Magic
  2. Grafika koncepcyjna filmu Hulk