FANDOM

Zdolności

Bruce posiada wiele zdolności. Niektóre z nich nawet nie zostały odkryte.

Transformacja: Gdy Banner się zdenerwuje, zmienia się w potworną, zieloną bestię. Zmienia wtedy wzrost, wagę, a także wygląd. Jego skóra staje się zielona, a ubranie pęka od niewyobrażalnej siły.
Siła: Po przemianie Bruce jest bardzo silny. Umie podnosić ciężkie sprzęty, np.: samochody.

Historia

Bruce jest synem genialnego genetyka Davida Banner'a, który starając się ulepszyć ludzkie DNA przez wiele lat eksperymentował na sobie. Kiedy urodził się Bruce, David starał się uzdrowić syna z przekazanego mu zmienionego DNA. Jako dziecko rzadko okazuje emocje i nigdy nie płacze.W dniu, w którym jego ojciec doprowadził do wybuchu reaktora i przypadkowo zamordował swoją żonę Bruce zostaje zabrany do rodziny zastępczej, dostaje nowe nazwisko Krenzler. Zapomina swoje wcześniejsze życie, podczas koszmarów powracają jednak przebłyski wspomnień. Wiele lat później pracuje na Uniwersytecie w Kaliforni. Razem ze swoją byłą dziewczyną Betty Ross starają się stworzyć regenerujące tkanki nonomedy, które aktywuje promieniowanie gamma. Eksperymentami interesuje się wojsko, widząc szansę stworzenia samoregenerujących się żołnierzy wysyła Majora Talbot'a. Po nieudanym eksperymencie Harper zostaje uwięziony w aktywnym reaktorze. Bruce rusza mu na pomoc i zasłaniając przyjaciela własnym ciałem zostaje napromieniowany, jednak kiedy trafia do szpitala okazuje się, że zamiast ucierpieć zostaje wyleczony. Zaczyna wierzyć, że to dzięki nanomedom.

Film

Przypisy

  1. Grafika koncepcyjna filmu Hulk
  2. Potwierdzone przez animatorów w Industrial Light & Magic