FANDOM

Carl Hoffman
Postać
Galeria
Carl Hoffman (Earth-199999) 001
Informacje
  • Debiut
  • Prawdziwe imię
  • Carl Hoffman 
  • Tożsamość
  • Powszechnie znana 
  • Klasa postaci
  • Uniwersum
Wygląd
  • Płeć
  • Mężczyzna 
  • Kolor włosów
  • Łysy 

Dane
  • Zawód
  • Policyjny detektyw 
Powiązania
  • Baza operacyjna
  • Twórcy

Carl Hoffman - skorumpowany detektyw nowojorskiej policji pracujący dla Wilsona Fiska.

ZdolnościEdytuj

Brak nadludzkich.

Historia Edytuj

Hoffman wraz z partnerem i przyjacielem z dzieciństwa detektywem Blake pracował w policji, lecz obaj działali na zlecenie przestępcy Wilsona Fiska. W ich ręce trafiła Karen Page, gdy została aresztowana pod zarzutem morderstwa, ale prawnikom z Kancelarii Nelson i Murdock udało się doprowadzić do jej uwolnienia.

Gdy do aresztu trafił członek rosyjskiej mafii i w czasie przesłuchania zdradził nazwisko Fiska, Blake i Hoffman zabili go opisując w aktach użycie broni jako działanie w samoobronie. Dzięki wyostrzonym zmysłom całą sytuację słyszał Matt Murdock, który w tym czasie przebywał na posterunku. Zaatakował później Blake'a, aby wydobyć z niego informacje na temat powiązań pomiędzy Rosjanami a Wilsonem Fiskiem.

Gdy w mieście wybuchły bomby, policjanci otoczyli budynek, w którym znajdował się człowiek w masce wraz z Vladimirem Rankskahovem. W pewnym momencie na polecenie Fiska do policjantów zaczął strzelać snajper i jedna z kul trafiła w klatkę piersiową Blake'a. Gdy Blake nie zginął, tylko zapadł w śpiączkę, Wilson Fisk zaczął obawiać się tego co może ujawnić po przebudzeniu. Przekupił on Carla, aby udał się do szpitala i wstrzyknął do krwi Blake'a truciznę. Carlowi trudno było wykonać polecenie ze względu na to, że Blake był pilnie strzeżony, a ponadto był jego wieloletnim przyjacielem. Udało mu się zrealizować plan, jednak tuż przed śmiercią Blake obudził się i chcąc się zemścić na mordercach wyjawił człowiekowi w czerni sekrety Fiska.

Po śmierci Blake'a, Hoffman był ukrywany przez Lelanda Owsley'a jako zabezpieczenie jego życia. Po odkryciu zdrady, finansista chcąc przeżyć zagroził Wilsonowi, że jeśli nie pojawi się w wyznaczonym miejscu o określonym czasie, to Hoffman złoży zeznania u federalnych. Mimo groźby Fisk w przypływie złości zabił Owsley'a i postanowił odszukać Carla. Hoffmana uratował człowiek w czerni i dał mu szansę przeżycia w zamian za przyznanie się do winy. Detektyw udał się na policję do sierżanta Bretta Mahoney'a i złożył zeznania obciążające Fiska, senatora Randolpha Cherryha, wielu policjantów, prawników, dziennikarzy i sędziów. Dzięki jego oświadczeniu Fisk został aresztowany.

Media Edytuj

SerialeEdytuj

Pełna lista wystąpień Detektywa Hoffman'a

CiekawostkiEdytuj