FANDOM

Doppelganger
Postać
2414789-195655-74674-doppelganger super.jpg
Informacje
  • Debiut
  • Prawdziwe imię
  • Brak 
  • Pseudonimy
  • Doppel 
  • Uniwersum
Wygląd
  • Płeć
  • Mężczyzna 
  • Kolor oczu
  • Oczy złożone 
  • Kolor włosów
  • Brak 
  • Waga
  • 108 kg 
Dane
  • Narodowość
  • Amerykanin 
  • Miejsce narodzin
  • Nowy York 
  • Aktualny Status
  • Martwy 
  • Status cywilny
  • Wolny (martwy) 
  • Status prawny
  • Brak 
  • Śmierć
  • Zrzucony z dachu przez Carnage'a 
Powiązania
  • Grupy
  • Wrogowie
Rodzina
  • Twórcy
Doppelganger - jest to zły duplikat Spider-Mana.

GaleriaEdytuj

Doppleganger.gif

ZdolnościEdytuj

Zdolności Doppelgangera są identyczne do zdolności Spider-Mana, większa ilość kończyn pozwala mu lepiej wspinać się po budynkach, w przeciwieństwie do Spider-Mana, ilość jego pajęczych sieci jest nieograniczona.

HistoriaEdytuj

Doppelganger to duplikat Spider-Mana stworzony przez wroga Adama Warlocka, Magusa. Podczas epickiej bitwy znanej jako Infinity War, Magus stworzył wynaturzone i złe sobowtóry wszystkich bohaterów zamieszkujących Ziemie. Doppelganger jest jednym z jego „dzieci”. Po raz pierwszy zmierzył się ze Spider-Manem, gdy ten walczył z Hobgoblinem II i ścigającym go Demogoblinem. Hobgoblin uratował Spider-Manowi życie, strzelając do Doppelgangera z pistoletu. Postrzelony duplikat nabił się na kratę. Jednak jego ciało zostało sekretnie zabrane przez Demogoblina, który zdołał go ożywić .

Bbd6b54ec4de24d22a8ace07950e9df3.jpg

Doppelganger w Maximum Carnage

Po pokonaniu Magusa, wszystkie złe sobowtóry zostały zniszczone, z pominięciem jednego. Tym wyjątkiem był Doppelganger. Dzieląc psychiczną więź z Demogoblinem, stał się jego „zwierzątkiem” wypełniającym posłusznie polecenia demona. Wspólnie ze swym panem ścigał Spider-Mana i Hobgoblina. Pościg doprowadził do spotkania z Venomem pomagającym Ghost Riderowi i Johnny’emu Blaze’owi w walce z Deathspawnem. Doppelganger stawił Brockowi czoła, ale przez przypadek został naznaczony śmiertelnym dotykiem Demogoblina. Przeżył, ale kompletnie pozbawiony zmysłów opuścił swego pana i usunął się w cień. Doppelganger skrzyżował swoją drogę z Carnagem i Shriek, kiedy oboje uciekli ze szpitala Ravencoft. Obłaskawiony przez kobietę dołączył do ich grupy „Maximum Carnage”, której celem było zaprowadzenie w mieście kompletnego chaosu. Doppelganger stał się uczestnikiem tej przerażającej rzezi. Traktowano go jako „syna” szalonej rodziny, którego rodzicami byli Carnage i Shriek, a braćmi Demogoblin i Carrion. Grupa zaczęła jednak przeżywać kryzys. Kiedy Carnage dowiedział się, że Shriek zabiła paru ludzi bez jego pozwolenia próbował ukarać niewdzięczną „żonę”. Wierny i opiekuńczy Doppelganger stanął po stronie „matki”. Chcąc dać Shriek nauczkę, Carnage zabił Doppelgangera, zrzucając go z dachu budynku.

MediaEdytuj

KomiksyEdytuj

FilmyEdytuj

SerialeEdytuj

GryEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jest on naiwny i bezmyślny oraz podatny na manipulacje, przez co łatwo wykorzystywany przez innych wrogów Spider-Mana.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki