FANDOM

Elektra (2005).jpg

Elektra – amerykański, przygodowy film fabularny z 2005 roku w reżyserii Roba Bowmana na podstawie komisku Franka Millera i Marka Stevena Johnsona, kontynuacja filmu z 2003 roku Daredevil.

FabułaEdytuj

Na świecie, od wieków toczy się tajemnicza wojna. Żadna ze stron nie odniosła jeszcze żadnego znaczącego zwycięstwa ani druzgocącej porażki. Wszystko może zmienić się za sprawą jednego wojownika. On, dzięki swojej ogromnej sile i mocy może zadecydować o ostatecznym zwycięstwie jednej ze stron. Wojownikiem tym jest kobieta - Elektra, od najmłodszych lat szkolona w sztukach walki i medytacji. Gdy jej rodzice zostają zamordowani, trafia do tajemniczego zakonu. Jest najlepsza, nie ma tam godnego jej przeciwnika. Pewnego dnia, jej największy autorytet i nauczyciel, nakazuje jej odejść. Dziewczyna zrozpaczona i zdziwiona wykonuje rozkaz. Nie mając nikogo na tym świecie decyduje się zostać płatnym zabójcą. W nowej profesji radzi sobie doskonale do czasu, gdy nie dostaje pewnego, świetnie opłacalnego, ale bardzo tajemniczego zlecenia...

ObsadaEdytuj

Postać Aktor
Elektra Jennifer Garner
Mark Miller Goran Višnjić
Nikolas Natchios Erick Avari
Abby Miller Kirsten Prout
Kirigi Will Yun Lee
Stick Terence Stamp
Stone Bob Sapp
McCabe Colin Cunningham

SoundtrackEdytuj

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki