FANDOM

Enchantress ( jej prawdziwe imię to Amora) - Asgardka, starsza siostra Lorelei oraz czarownica. Po raz pierwszy pojawiła się w Journey Into Mystery #103.

Opis

Wygląd

Amora jest bardzo atrakcyjna: ma długie blond włosy oraz zielone oczy. Ubiera się w zieloną zbroję oraz zielony hełm przypominający koronę.

Osobowość

Jest spragniona władzy oraz bezwzględna w działaniu. Manipuluje mężczyznami bez żadnych skrupułów, a kiedy nie są jej już potrzebni, po prostu ich rzuca.

Broń i zdolności

Posiada wszystkie zdolności cechujące Asgardczyków, a poza tym jest świetnym magiem. Używa czarów, by utrzymać swoją urodę, co doprowadziło ją do rzucenia czaru na swoje usta, przez co zyskała zdolność zniewalania mężczyzn pocałunkiem. Stan zaklęcia utrzymuje się przez około tydzień, a potem Enchantress musi powtórzyć pocałunek. Dodatkowo jej ofiara uważa ją za piękniejszą, niż jest w rzeczywistości. Przeszła bardzo długie szkolenie magiczne, często też posługuje się rozmaitymi miksturami lub atrefaktami. Zgłębiła wiedzę o asgardzkim mistycyźmie oraz sztuce lecznictwa.

Historia

Enchantress była członkinią pierwszego składu grupy Masters of Evil, stworzonej przez Barona Zemo, a tym samym jednym z pierwszych przeciwników Avengers. Nową Enchantress stworzył Loki, przez co została członkinią Young Avengers.