FANDOM

Galeria

Zdolności

Jego moc jest niewymierna i przekracza ludzkie możliwości umysłowe. Potrafi teleportować się nawet poprzez galaktykę, miotać potężnymi ładunkami energii i odżywiać się energią planet. Dodatkowo obdarzony jest umiejętnościami telekinezy i telepatii. Posiada też niewyobrażalną wiedzę. Obecnie jego moce zostały zmienione i potrafi przekazywać energię i sprawiać, że planety odżywają.

Historia

Galactus to ostatni ocalały mieszkaniec pradawnej galaktyki. Kilkukrotnie odwiedzał Ziemię, jednak za każdym razem przed pożarciem planety powstrzymywali go Avengers, walcząc wspólnie z Fantastyczną Czwórką oraz innymi herosami. Po przetrwaniu niewoli u Annihilusa, Galactus zgłodniał jeszcze bardziej.

Media

Komiksy

Filmy

Seriale

Gry

Ciekawostki

  • Przez lata Galactus wybierał sobie wielu heroldów, sług szukających mu nowych światów do pożarcia. Jego ulubionym sługą był Silver Surfer. Obecnie jest nim Terrax the Tammer, ale został uwięziony przez Illuminati.
  • W jednym z odcinków Avengers: Zjednoczeni heroldem Galctusa był Iron Man. Uratował on Ziemię oraz inną planetę przed "zjedzeniem". Pomagali mu Avengers i Strażnicy Galaktyki.
  • Celem Galactusa już nie jest pożeranie planet, tylko odbudowywanie zniszczonych.