FANDOM

Gamora
Postać
Original Sin Vol 1 7 Dell'Otto Variant Textless
Informacje
  • Debiut
  • Prawdziwe imię
  • Gamora Zen Whoberi Ben Titan 
  • Obecny pseudonim
  • Gamora 
  • Pseudonimy
  • Most Dangerous Woman in the Universe 
  • Green Assassin Lady 
  • Tożsamość
  • Brak Drugiej Tożamości 
  • Klasa postaci
  • Uniwersum
Wygląd
  • Płeć
  • Kobieta 
  • Kolor oczu
  • Żółte 
  • Kolor włosów
  • Czarne 
  • Waga
  • 77 kg 
  • Wzrost
  • 182.88 cm 
Dane
  • Narodowość
  • Zen-Whoberianka 
  • Miejsce narodzin
  • Status cywilny
  • Panna 
  • Zawód
  • Najemnik 
  • Zabójca 
  • Poszukiwacz przygód 
Powiązania
  • Baza operacyjna
  • Grupy
Rodzina

ZdolnościEdytuj

  • Znajomość Broni Palnej i Białej
  • Nadludzka siła
  • Nadludzka szybkość

HistoriaEdytuj

Ziemia-616Edytuj

Ziemia-199999Edytuj

Guardians of the Galaxy (2014)Edytuj

Gamora dostaje zadanie od potężnego złoczyńcy Ronana Oskarżyciela które polega na złapaniu Petera Quilla który posiada potężny artefakt. Kiedy już była bliska zamordowania Petera, przychodzą Rocket Raccoon i jego drewniany przyjaciel Groot, którzy utrudniają jej pracę. Nagle przylatuje Nova Corps, która zatrzymuje całą czwórkę i trafiają do więzienia. Gamora jest obrażana przez więźniów chcący zasztyletować zabójczynię. Do tego planu dołącza się Drax Niszczyciel który był blisko poderżnięcia gardła Gamory, gdyby nie ratunek Quilla. Po tym zdarzeniu czwórka więźniów postanawia uciec, co wychodzi im pomyślnie którzy się ze sobą zaprzyjaźniają i poznają dokładniej Draxa Niszczyciela. Wyruszają oni do stacji kosmicznej Nigdzie. Kiedy już dotarli na miejsce udają się do kolekcjonera, który chce ujrzeć tajemniczy artefakt Petera. Po odwiedzinach wyruszyli do baru gdzie doszło do bójki pomiędzy Draxem, Rocketem oraz Grootem. Okazuje się, że Drax obraził Rocketa Raccoona, a Groot stanął w obronie swojego przyjaciela. W tym samym czasie pomiędzy Peterem a Gamorą prawie dochodzi do pocałunku. Pod wpływem alkoholu Drax wysyła wiadomość do Ronana, żeby udał się do stacji kosmicznej Nigdzie. Kiedy przylatuje tyran z jego wojownikami oraz z jego zabójczynią Nebulą, Drax atakuje Ronana, aby go zabić, co nie udaje mu się. Gamora, Peter i Rocket wyruszają w kosmos, aby uciec oprychom zostawiając Groota samego. Statek Gamory został zniszczony przez oprychów Ronana, przez co wylądowała w kosmosie, tracąc życie przez brak tlenu. Na całe szczęście Peter dokonał aktu heroizmu i poświęcenia oddając swą maskę Gamorze. Gubi przy tym cenny artefakt. Nagle przylatuje Yondu wraz ze swoimi ludźmi i zabierają ich na swój statek. Wykorzystując ten moment, słudzy Ronana zabierają artefakt. Zabójczyni i Poszukiwacz przygód nie są mile przywitani: Peter jest torturowany, a Gamora przetrzymywana, wpadają na pomysł aby zawiązać sojusz. Kiedy dochodzi do porwania Gamory i Petera, Rocket Raccoon wyrusza po swoich przyjaciół na stacji, aby wraz z nim udać się na poszukiwania porywaczy Gamory i Petera. Piątka przyjaciół zawiązuje sojusz pomiędzy nimi a bandą Yondua. Wyruszają razem z agentami Novy, aby powstrzymać Ronana przed użyciem artefaktu. Obmyślają oni plan jak dostać się do statku Ronana, z czego dochodzą do wniosku, aby Rocket atakował pojazdy wojowników Ronana, kiedy Drax, Gamora, Peter i Yondu wyruszają do środka statku. Strażnicy statku nie sprawiali dużego problemu intruzom. Kiedy Gamora próbuje otworzyć drzwi prowadzące do komnaty Ronana na drodze stoi jej Nebula. Dochodzi do zażartej walki w której ginie Nebula spadając ze statku. Ronan czekając na nich w swojej komnacie atakuje ich. Starają się zastrzelić z działa stworzonego przez Rocketa Ronana, jednakże na niego to w ogóle nie działa. Tyran ucieka ze statku aby ogłosić światu, że zostaje jego władcą. Kiedy statek wybucha, Groot osłania swoich przyjaciół. Niestety umiera, a uratowani lądują na ziemi bezpiecznie. Zrozpaczony i wściekły Rocket Raccoon stara się pomścić swojego przyjaciela skacząc na Ronana. Ronan używa swojej mocy, aby odeprzeć atak kosmity. Peter ratuje wszystkich włączając walkmana i tańcząc, przez co Ronan nie zwraca uwagi na Rocketa strzelającego do Ronana. Po ataku na tyrana wszystkie przestępstwa przyjaciół idą w niepamięć i zostają bohaterami a ich przyjaciel Groot rodzi się na nowo ze swoich szczątków.

MediaEdytuj

KomiksyEdytuj

  • seria Guardians of the Galaxy

FilmyEdytuj

SerialeEdytuj

GryEdytuj

CiekawostkiEdytuj

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki