FANDOM

Ghost Rider
Postać
All-New Ghost Rider Vol 1 3 Texeira Variant Textless
Informacje
  • Debiut
  • Prawdziwe imię
  • Roberto Reyes 
  • Obecny pseudonim
  • Ghost Rider 
  • Pseudonimy
  • Roast Rider 
  • Skeleton Driver 
  • Robot Racer 
  • Tożsamość
  • Sekretna 
  • Uniwersum
  • Strona
Wygląd
  • Płeć
  • Mężczyzna 
  • Kolor oczu
  • Brązowe i zielone 
  • Kolor włosów
  • Czarne 
Dane
  • Narodowość
  • Amerykańska 
  • Miejsce narodzin
  • Los Angeles 
  • Kalifornia 
  • Status cywilny
  • Singiel 
  • Zawód
  • Mechanik 
Powiązania
  • Baza operacyjna
Rodzina
  • Twórcy

ZdolnościEdytuj

Pod postacią Ghost Ridera Edytuj

  • Teleportacja,
  • Nadludzka szybkość, siła i wytrzymałość,
  • Regeneracja,
  • Pirokineza,

Wyposażenie Edytuj

  • Samochód,
  • Łańcuch,

HistoriaEdytuj

Robbie pracował jako mechanik w Los Angeles by w jakiś sposób utrzymać siebie i swojego młodszego brata, który był niepełnosprawny i upośledzony umysłowo. Chłopak miewał także problemy z pobliskim gangiem, który prześladował go i wyśmiewał jego brata.

Nastolatek chcąc przeprowadzić się w lepsze miejsce, wziął udział w ulicznym wyścigu samochodowym w którym zwycięzca wygrywał pięćdziesiąt tysięcy dolarów. Gdy był już bliski wygranej, zorientował się, że ściga go policja. Bojąc się, że go zatrzymają, a Gabe pójdzie do rodziny zastępczej, przypadkowo wjechał w ślepą uliczkę gdzie zatrzymali go antyterroryści. Wysiadając z samochodu próbował się tłumaczyć, że robił to dla brata, po chwili padły strzały w jego stronę w tym zabijając go, a ludzie, którzy go postrzelili zabrali ukrytą w bagażniku nieznaną substancję, po czym chcieli spalić zwłoki chłopaka wraz z jego samochodem. Nagle Robbie odzyskał przytomność a z jego ciała wydostawały się płomienie, które nie były spowodowane podpaleniem, następnie wstał i wsiadł do samochodu i pojechał za tymi, którzy go chcieli zabić. Pseudo antyterroryści widząc samochód z płonącymi kołami zaczęli celować do niego z bazuki. Byli zdziwieni kiedy pocisk odbił się od pojazdu. Po czym auto do którego celowali spycha ich z autostrady.

Jednostce której udało się uciec Substancje, którą znaleźli w bagażniku Robbiego zawieźli do Palmdale. Podali ją następne naukowcowi, który ją zażył wraz z alkoholem stając się wielkim monstrum.

Następnego dnia Robbie budzi się w swoim domu nie pamiętając poprzedniej nocy, a następnie poszedł do szkoły. Po południu w domu gangsterów odbywała się impreza, na której podano dziewczynie środek (ten sam który był znaleziony w samochodzie Robbiego) po czym zamieniła się w wielkie monstrum i zdewastowała całe mieszkanie.

Fgdefg
Gdy zapadł wieczór Robbie pojechał do swojego miejsca pracy by popracować przy aucie. Wtedy przyszli gangsterzy by odzyskać narkotyk ukryty w samochodzie widząc chłopaka wymierzyli do niego z broni na szczęście chłopak przemienił się w Ghost Ridera co sprawia, że z łatwości ich pokonuje, a następnie jedzie na wysypisko gdzie powraca do postaci człowieka i się zastanawia przez co to się dzieję. Ni stąd, ni zowąd zaczął dolegać głos z jego samochodu, który oznajmił ''Prawdziwe pytanie brzmi... Kim my jesteśmy?''

Duch się następnie pyta, czy chłopak zgadnie kim on jest i mówi, że nastolatek na pewno go zna. Robbiemu nie przychodzi nic do głowy, po czym demon postanawia przejąc jego ciało. Reyes zdziwił się gdyż miał pełną świadomość i kontrolę nad swoim ciałem. Duch, który go opętał przedstawił się jako Eli. Robbie od razu się zorientował, że to jego zmarły wujek Elias Morrow.

Galeria Edytuj

MediaEdytuj

KomiksyEdytuj

FilmyEdytuj

SerialeEdytuj

GryEdytuj

Ciekawostki
Edytuj

  • W odróżnieniu od poprzednich Ghost Riderów nie został opętany przez Zarathosa.
  • Gdyby jego samochód został skradziony może z każdego miejsca na świecie, się do niego przeteleportować.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki