FANDOM

Zdolności

Brak nadludzkich zdolności.

Historia

Podwójne życie

Gideon Malick był członkiem World Security Council. Nadzorował tam codzienne operacje S.H.I.E.L.D.. Potajemnie działał również jako wysoko postawiony członek Hydry. Był współpracownikiem samego Barona von Struckera.

Inwazja na Nowy Jork

Po ataku Chitauri na Nowy Jork, World Security Council zdecydowało, że miasto trzeba zniszczyć, by zapobiedź większym szkodom i wysłali w stronę Nowego Jorku rakietę jądrową. Iron Manowi udało się jednak zmienić tor loty rakiety w stronę "statku matki".

Inhumans

Po upadku S.H.I.E.L.D. Gideon Malick został doradcą prezydenta oraz związał się z ATCU. Firma miała leczyć Inhumans, lecz Gideon zaczął ich tworzyć, aby Hydra miała super żołnierzy.

Młody Strucker

Kiedy syn Barona von Struckera Werner zawiódł i nie zabił Andrew Garnera, uciekł do Malicka bojąc się swojego szefa Granta Warda. Gdy Grant przybył do Gideona, ten zdradził mu położenie Wernera, twierdząc, że młody Strucker za dużo wie.

Skarbiec von Struckerów

Gdy Ward zaczął szukać skarbca von Struckerów, Malick kazał swoim ludziom pozbyć się go. Grantowi udało się jednak pokonać jego ludzi i wydobyć z nich informacje. Gideon przyjechał do skarbca parę minut przez Wardem i pogratulował mu. Powiedział też, że jest on drugą głową Hydry wyrastającą obok niego. Następnie wyjawił mu cel istnienia Hydry - sprowadzenie starożytnego Inhumana spowrotem na Ziemię.

Media

Filmy

Seriale

Ciekawostki