FANDOM

Hercules – syn Zeusa, króla olimpijskich bogów. Znany jest jako Książę Mocy. Chętnie staje do boju, zarówno z sojusznikami, jak i wrogami, uznając walkę za wielki przywilej.

Galeria

Zdolności

Hercules jest właściwie nieśmiertelny. Wyszkolił się w walce wręcz oraz w starożytnych, greckich zapasach. Nosi przy sobie niezniszczalną złotą maczugę.

Historia

Kiedy Hulk wypowiedział wojnę światu, Hercules początkowo był po jego stronie, dopiero potem uświadomił sobie, że Hulk chce wyłącznie niszczyć. Hercules nieomal zginął, starając się go powstrzymać. Później z Amadeusem Cho ruszył na poszukiwanie przygód i razem dołączyli do Avengers Hanka Pyma.

Media

Komiksy

Filmy

Seriale

Gry

Ciekawostki

  • Książę Mocy ostatnio udawał Thora, chcąc oszukać złe Ciemne Elfy. Plan spalił na panewce, kiedy poślubił ich królową, Alfysę.
  • Hercules, Ghost Rider, Angel, Black Widow oraz Iceman połączyli siły jako Champions of Los Angeles.
  • Hercules jest wzorowany na herosie z mitologii greckiej. Oznacza to, że rzeczywiście wykonał dwanaście słynnych prac i dzięki temu zdobył przydatne umiejętności, np. oswajanie dzikich bestii.
  • Jest kilkakrotnie silniejszy od Hulka. Jak wiadomo, był wstanie utrzymać ciało niebieskie o masie Manhatanu.
  • Pomimo tego że Hercules jest znany z używania wojennego rynsztunku, to nie gardzi też technologią.