FANDOM

Hope van Dyne
Postać
Galeria
Hope Van Dyne (Earth-199999) from Marvel's Ant-Man 001.jpg
Informacje
  • Debiut
  • Prawdziwe imię
  • Hope van Dyne 
  • Tożsamość
  • Powszechnie znana 
  • Klasa postaci
  • Uniwersum
  • Strona
Wygląd
  • Płeć
  • Kobieta 
  • Kolor oczu
  • Piwne 
  • Kolor włosów
  • Brązowe 
Dane
  • Narodowość
  • Amerykańska 
  • Aktualny Status
  • Żyje 
  • Status cywilny
  • Panna 
Powiązania
  • Grupy
Rodzina
  • Twórcy

Hope Van Dyne - córka naukowców S.H.I.E.L.D. Hanka Pym'a oraz Janet van Dyne.

Zdolności Edytuj

Wyszkolona w walce wręcz.

HistoriaEdytuj

Gdy była dzieckiem jej rodzice wzięli udział w misji, w czasie której zginęła jej matka ratując tysiące istnień. W wyniku związanych z tym przeżyć Hank Pym zamknął się w sobie i skierował córkę do szkoły z internatem. Po latach Hope Pym znalazła pracę w firmie ojca Pym Technologies i na spotkaniu zarządu podjęła decydujący głos w sprawie usunięcia Hank'a z firmy. Kiedy szef firmy Darren Cross ogłosił, że jest bliski stworzenia technologii pozwalającej zmniejszyć człowieka i wyposażyć go w zabójczy kombinezon Yellowjacket, Hope zwróciła się do ojca z prośbą o pomoc w eliminacji zagrożenia. Hank postanowił w tym celu wykorzystać swój stary kombinezon i zrekrutować Scotta Lang'a jako Ant-Mana. Hope miała żal do ojca, ponieważ czuła, że to ona jest właściwą osobą, która powinna włożyć kostium. Darren Cross próbował sprzedać swoją technologię Hydrze, jednak Hope wraz z ojcem i Scottem opracowali plan, dzięki któremu udało się udaremnić jego zamiary. Po powrocie do domu Hank pokazał i podarował jej prototyp kombinezonu Wasp, nad którym pracował wraz z Janet.

Media Edytuj

Filmy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki