FANDOM

Hydra
Organizacja
Hydra (Earth-199999) 002.jpg
Informacje
  • Oficjalna nazwa
  • Status
  • Aktywna 
  • Tożsamość
  • Znana 
  • Strona
  • Uniwersum
  • Slogan
  • "Heil Hydra !"
Bazy operacyjne
  • Liczne bazy na całym świecie
Liderzy
Członkowie
Sojusznicy
Wrogowie
Założyciele
  • Niezidentyfikowany Inhuman

GaleriaEdytuj

HistoriaEdytuj

PowstanieEdytuj

Organizacja została założona tysiące lat temu w celu sprowadzenia z odległej planety Maveth potężnego Inhumans, który według nich został stworzony do rządzenia światem. W XIX wiecznej Anglii powstała specjalna komnata, która dzięki wzbudzaniu monolitu w rezonans otwierał portal do miejsca wygnania wysyłając kolejnych śmiałków mających służyć bądź pomóc w powrocie potężnego Inhumans na Ziemię. W nieznanym czasie z monolitu wycięto pięć mniejszych bloków.

II Wojna ŚwiatowaEdytuj

W czasach rządów Adolfa Hitlera Johann Schmidt włączył Hydrę w struktury wojskowe pod pozorem oddziału zajmującego się połączeniem nauki z okultyzmem. W planach Hitlera oddział Schmidt'a miał dostarczać broń. Oddziałom Hydry udało się zlokalizować i przejąć starożytny artefakt Tesseract i dzięki pracy Arnim'a Zoli udało się wykorzystać jego energię do tworzenia nowego typu broni. Schmidt uznał, że Hydra zyskała wystarczającą przewagę aby przejąć władzę nie tylko w III Rzeszy, ale i nad całym światem. Plany organizacji zostały pokrzyżowane przez Amerykańskiego super-żołnierza Kapitana Amerykę i jego Howling Commandos, którzy po kolei niszczyli fabryki nowej broni. Ostatecznie Rogers powstrzymał Schmidt'a i zatopił bombowiec transportujący ładunki o potężnej sile rażenia przeznaczone największym miastom Ameryki, a Tesseract zaginął na kolejne 70 lat.

Po wojnieEdytuj

Po śmierci Red Skulla i przegranej nazistów Hydra ponownie stała się tajną organizacją i powoli infiltrowała powstającą agencję bezpieczeństwa, która w przyszłości została przemianowana na S.H.I.E.L.D.. Arnim Zola stał się ich współpracownikiem i stworzył superinteligentny (jak na tamte czasy) komputer. Jak się później okazało wgrał do niego specjalny protokół, który miał zostać aktywowany w chwili ponownego ujawnienia organizacji i zniszczenia S.H.I.E.L.D..

Czasy współczesneEdytuj

Obecnie członkowie Hydry posiadają wpływy w każdym rządzie na całej planecie, a uśpieni agenci są członkami większości organizacji militarnych i naukowych. W 2001 roku pod okiem członka Hydry Gideon'a Malicka w NASA powstał Projekt Distant Star Pathfinder. Który miał na celu wysłanie astronauty przez portal w celu odnalezienia drogi powrotnej z Maveth na Ziemię. Korzystając z oprogramowania Zoli członkowie Hydry, którzy przeniknęli do zarządu S.H.I.E.L.D. stworzyli Projekt Insight wgrany do floty helicarrier'ów mogący odnaleźć i natychmiast zniszczyć wszystkich wrogów organizacji.

Po pokonaniu organizacji przez Kapitana Amerykę i S.H.I.E.L.D. odbudową Hydry zajął się Grant Ward. Razem z Gideonem Malickiem zaczęli szukać sposobu, na powrót założyciela Hydry z Maveth.

MediaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Na początku istnienia symbolem kultu była głowa kozła, z czasem podlegał zmianom aby w czasach współczesnych przybrać kształt czaszki z mackami ośmiornicy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki