FANDOM

Galeria

Zdolności

Zamieszkując Limbo, Immortus nie starzeje się ani nie jest podatny na choroby. Bez trudu podróżuje przez epoki, między wymiarami i rzeczywistościami, mogąc zabierać ze sobą także innych. Potrafi kontrolować umysły i wywoływać u innych halucynacje. Ma do dyspozycji pełen arsenał futurystycznej broni.

Historia

Kiedy podróżujący po epokach Kang znudził się walką z grupą Avengers, zgodził się zostać agentem Time-Keepers, rasy kosmitów z krańca czasu. Otrzymał wtedy nowe imię, Immortus i był i wrogiem, i sojusznikiem Mścicieli. Próbował zapobiec powstaniu przyszłego ludzkiego imperium, w którym wielkie wpływy mieliby Avengers.

Media

Komiksy

Filmy

Seriale

Gry

Ciekawostki

  • Trudno powiedzieć, kiedy właściwie narodził się Immortus, ponieważ w chronologii jego życia panuje całkowity bałagan. Za moment jego narodzin można uznać zarówno narodziny Nathaniela Richardsa - Kanga - jak i moment, w którym został oddzielony od Kanga jako niezależna osoba za sprawą Time-Keepers.
  • Immortus jest mistrzem kłamstw i manipulacji, więc nie ma nigdy pewności, czy to, co mówi i robi jest prawdą i jaki ma w tym cel. Większość jego machinacji odbywa się za kulisami, więc nie można namierzyć wszystkich jego pojawień się i uczynków.
  • Immortus, Kang i Iron Lad mogą istnieć niezależnie, jako różne aspekty tej samej osoby.