Fandom

Marvel Universe Wiki

Inhumans

1410stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze10 Udostępnij

Historia Edytuj

Ziemia-616Edytuj

Na początku wojny między Kree, a Skrullami, która zaczęła się miliony lat temu rasa Kree założyła bazę na Uranie, który był strategicznym miejscem pomiędzy Imperium Kree i Skrulli. Podczas ich pracy mogli oni oglądać powstawanie niezbyt interesujących form życia, jednak po roku odkryli, że rozumne życie na Ziemi ma bardzo duży potencjał genetyczny zainwestowany w nich przez rasę Celestials. Zaintrygowani Kree zaczęli eksperymenty na Ziemi, potem prymitywni ludzie zostali objęci programem Terrigenezy. Kree robili to, ponieważ chcieli obejść zaporę ewolucyjną swojej rasy, przez co mogliby stworzyć rasę potężnych, zmutowanych żołnierzy, którzy pokonaliby Kree. Chociaż ich eksperymenty szły bardzo dobrze, to jednak Najwyższa Inteligencja kazał im zaprzestać dalszych eksperymentów. Organiczny super-komputer przewidział proroctwo o królu z nowo powstałej rasy, który zakończy istnienie rasy Kree. Najwyższa Inteligencja rozkazał zabić wszystkich naukowców biorących udział w eksperymencie, a następnie zabić Inhumans na wszystkich światach, gdzie prowadzono na nich eksperymenty. Jednak w jego pośpiechu nie udało się uzyskać wszystkich informacji o naukowcach biorących udział w eksperymencie i pięć światów, na których później rozwinęły się cywilizacje Inhumans, uniknęło rzezi. Tajemnicę proroctwa Inhumans znał tylko Najwyższa Inteligencja.

Nieludzie często są porównywani do Dewiantów jednakże jest między nimi pewna różnica. Miasto nieludzi najpierw znajdowało się w Himalajach, później na księżycu, a teraz jest niedaleko Atlantydy. Każdy z Inhumans posiada inne zdolności. Przykładowo Black Bolt posiada super głos, a Medusa ma niesamowitą kontrolę nad włosami. Wśród innych nadludzkich umiejętności, które posiadają Inhumans znajdują się między innymi: kontrola wibracji, elektromagnetyki, zwiększona wytrzymałość, teleportacja, replikacja, absorbcja siły życiowej.

Ziemia-199999 Edytuj

Ziemia-1610 Edytuj

Ziemia-2992 Edytuj

Postacie Edytuj

Ziemia-199999 Edytuj

  1. Quake (Skye, Daisy Johnson)
  2. Lincoln Campbell
  3. Gordon
  4. Alisha
  5. Jiaying Johnson
  6. Raina

Ziemia-616 / Ziemia-1610 / Ziemia-2992 Edytuj

Rodzina Królewska:

  1. Blackagar Boltagon (Black Bolt)
  2. Medusa
  3. Karnak
  4. Gorgon
  5. Maximus
  6. Triton
  7. Crystal
  8. Luna
  9. Ahura
  10. Lockjaw
  11. The Unspoken
  12. Kirren
  13. Tolos

Nowa generacja:

  1. San
  2. Jolen
  3. Nahrees
  4. Tonaja

Nuhumans:

  1. Kamala Khan (Ms. Marvel)
  2. Dante Pertuz (Inferno)
  3. Jason (Flint)
  4. Naja
  5. Gabriela Pertuz
  6. Doris
  7. Gordon Nobili (Lineage)

Rasy Inhumans:

  1. Ziemscy Inhumans - rządzeni przez króla Black Bolta i królową Medusę.
  2. Centaurians - rządzeni przez Matriarchini Oola Udonta.
  3. Badoon - rządzeni przez królową Aladi Ko Eke.
  4. Kymellians - rządzeni przez pierwszego przewodniczącego Onomi Whitemane.
  5. Dire Wraiths - rządzeni przez bogini Avoe.

GaleriaEdytuj

MediaEdytuj

KomiksyEdytuj

FilmyEdytuj

SerialeEdytuj

GryEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Maximus, brat Black Bolta wielokrotnie próbował przejąć władzę nad Inhumans.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki