FANDOM

Iron Patriot Vol 1 1 Perkins Variant Textless

DaneEdytuj

GaleriaEdytuj

ZdolnościEdytuj

Zbroja zapewnia Normanowi wielką siłę, wytrzymałość i szybkość. Może dzięki niej też atakować wrogów repulsorami w dłoniach. Brakuje jednak w niej nowoczesnej technologii, które posiadają nowsze modele zbroi Iron Mana, a sama zbroja jest niewygodna i trudniej się w niej porusza.

HistoriaEdytuj

Ziemia-616Edytuj

Norman Osborn przez długi czas był Zielonym Goblinem, jednym z najniebezpieczniejszych wrogów Spider-Mana. Jednak w pewnym momencie wydawało się, że przeszedł na stronę dobra. Wtedy to Tony Stark postawił go na czele grupy Thunderbolts. Osborn dobrze wywiązywał się z obowiązków, a kiedy zabił Veranke, Królową Skrulli, został okrzyknięty bohaterem. Mimo tego w rzeczywistości pozostał groźny i niegodny zaufania. Kiedy odnalazł kilka zestawów zbroi Iron Mana, przyjął imię Iron Patriota, rozkoszując się byciem bohaterem. Później został przywódcą własnych, kontrowersyjnych Avengers i popadł w konflikt z wieloma bohaterami, w tym z drużyną X-Men. Czyniąc jeszcze większe zło, posunął się dalej i zaatakował Asgard. Poniósł jednak klęskę, a tym samym pokazał, że ponownie dał się opętać Zielonemu Goblinowi.

MediaEdytuj

KomiksyEdytuj

FilmyEdytuj

SerialeEdytuj

GryEdytuj

Lego Marvel Super Heroes

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki