FANDOM

500px-Jack of Hearts (Jonathan Hart) 004.jpg

DaneEdytuj

   Jonathan Hart	

Inne pseudonimy:

   Jack	

Aktualny status:

   Nieznany	

Uniwersum:

   616	

Klasa:

   Hybryda	

Narodowość:

   Amerykanin	

Debiut:

   Deadly Hands of Kung Fu #22 [1976]	

Powiązania z grupami:

   Avengers, Defenders, Project Pegasus, Stark Industries

GaleriaEdytuj

ZdolnościEdytuj

Przez wypadek z Cieczą Zero ciało Jacka uległo przyśpieszonej mutacji. Dzięki temu może latać oraz emitować promienie energetyczne, może bez szkody podróżować w przestrzeni kosmicznej, ma także zwiększoną siłę i szybkość. Bardzo szybko odzyskuje też zdrowie.

HistoriaEdytuj

Ziemia-616Edytuj

Ojciec Jacka był naukowcem i wynalazcą Cieczy Zero. Jack zdobył swoje zdolności po tym, jak złodzieje zabili jego ojca, a on sam został oblany Cieczą Zero. Pomścił tę śmierć, a potem przyjął imię Jack of Hearts (Walet Kier). Przyłączył się do Avengers, jednak zginął, ratując córkę Scotta Langa.

MediaEdytuj

KomiksyEdytuj

FilmyEdytuj

SerialeEdytuj

GryEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Posiadał specjalną zbroję, która pozwalała mu panować nad jego niszczycielską mocą.
  • Ma niebiesko-purpurowy kolor lewej strony ciała, co świadczy o tym, że jego matka miała kosmiczne pochodzenie.
  • Ant-Man próbował wyleczyć Jacka z niechcianych mocy. Jego wysiłki prowadziły jednak często do zaciekłych sporów.
  • Kiedyś Jack spotkał kosmitę zbrojmistrza - Torvaila i o mało go wtedy nie zabił. Torvail potem pomagał mu, ulepszając jego zbroję.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki