FANDOM

Jubilee
Postać
Jubilee-0.png

Informacje
  • Prawdziwe imię
  • Jubilation Lee 
  • Obecny pseudonim
  • Jubilee 
  • Pseudonimy
  • Jubes 
  • Wondra 
  • Tożsamość
  • Tajna 
  • Uniwersum
Wygląd
  • Płeć
  • Kobieta 
  • Kolor oczu
  • Brązowe 
  • Czerwone 
  • Kolor włosów
  • Czarne 
  • Waga
  • 48 kg 
  • Wzrost
  • 163 cm 

Dane
  • Zawód
  • Studentka 
  • Poszukiwaczka przygód 
  • Aktorka 
  • Artystka uliczna 
Powiązania
  • Baza operacyjna
  • Grupy
Rodzina

Galeria Edytuj

Zdolności Edytuj

Obecne Edytuj

Wampiryzm Edytuj

Po zaatakowaniu przez zamachowca Samobójcę Jubilee została zainfekowana wampirzym wirusem. Została ugryziona przez Xarusa. Jubiliee jest obecnie wampirem z wampirzymi mocami wliczając w to: Nadludzką siłę, szybkość, wytrzymałość, zręczność jak i wampirze kły oraz pazury. Może przekształcać się w mgłę.

Dawne Edytuj

Pierwotnie potrafiła emitować oraz mentalnie kontrolować eksplozje plazmatyczne w postaci kolorowych fajerwerków których siła zależała od jej stanu emocjonalnego. Po straceniu mutagenicznych mocy jako członkini New Warriors dostała kombinezon dający jej supersiłę. Wtedy zmieniła imie na Wondra.

Historia Edytuj

Ziemia-616 Edytuj

Jubilation Lee urodziła się jako córka małżeństwa bogatych chińskich imigrantów. W elitarnej szkole w Beverly Hills szlifowała swe niezwykłe zdolności akrobatyczne. Pewnego dnia jej rodzice stracili wszystkie pieniądze na giełdzie, kilka dni później zostali omyłkowo zabici przez płatnych morderców, którzy zostali nasłani na ich sąsiadów, także noszących nazwisko "Lee".

Nagle znalazła się osamotniona i bez środków do życia. Jako że była nieletnia została skierowana do ośrodka dla nieletnich w Los Angeles. Właśnie tam Jubilee nauczyła się jak przetrwać w trudnych warunkach i nabyła swoją znaną niechęć do autorytetów. Po jakimś czasie ośrodek miał przesłać ją do innego sierocińca. Jubilation bała się, że stamtąd trafi prosto do swych jedynych żyjących krewnych, którzy mieszkali w Chinach. Nie chcąc spędzić reszty swego życia w komunistycznym kraju, dziewczyna postanowiła uciec. Jej ucieczka zakończyła się w centrum handlowym w Los Angeles.

Pewnego dnia, po kolejnej nieudanej próbie pochwycenia Jubilation, ochrona centrum skapitulowała. Na pomoc został wezwany M Squad, zespół nowicjuszy polujących na mutantów. Tego samego dnia cztery członkinie X-Men - Dazzler, Psylocke, Rogue i Storm - robiły zakupy w centrum handlowym gdzie ukrywała się Jubilee. To dzięki nim Jubilation nie wpadła w ręce M Squadu. Dziewczyna była pod ogromnym wrażeniem członkiń X-Men i przez jakiś czas śledziła je. Była nimi tak bardzo zafascynowana, że wskoczyła za nimi do portalu teleportacyjnego stworzonego przez aborygena Gateway'a.

Jubilee pojawiła się przed nim kilka chwil po czterech mutantkach. Co dziwne Gateway powitał ją słownie, choć wcześniej do nikogo się nie odzywał. Aborygen zaprowadził ją do tunelu i następnie zepchnął ją w dół szybu. Jubilation trafiła do jaskini, gdzie poprzedni właściciele kompleksu - Reavers - przetrzymywali swe zdobycze. Tam Jubilee urządziła sobie swą kryjówkę. Z ukrycia obserwowała X-Men, jednak bała się nawiązać z nimi kontakt, gdyż nadal obawiała się komukolwiek zaufać. Jedzenie oraz ubrania zdobywała gdy mutanci tymczasowo opuszczali bazę np. gdy walczyli z Nimrodem.

MediaEdytuj

Komiksy Edytuj

Filmy Edytuj

Seriale Edytuj

Gry Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W crossoverze DC ona i Robin byli parą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki