FANDOM

Justin Hammer 001.jpg

DaneEdytuj

    Justin Hammer

Aktualny status:

    żyje

Uniwersum:

    616

Klasa:

    człowiek

Narodowość:

    Amerykanin

Debiut:

    Iron Man #118

Powiązania z grupami:

    Roxxon, Hydra, Stane International

GaleriaEdytuj

ZdolnościEdytuj

Justin Hammer ma nieprzeciętny intelekt dorównujący Tonemu Starkowi. Poza tym innych mocy nie posiada.

HistoriaEdytuj

Ziemia-616Edytuj

Justin Hammer był konkurentem Starka i założycielem Hammer Industries, jednak na tyle przejęła go rywalizacja z Tonym, że popadł w obłęd i zaczął pracować z takimi łotrami jak Obadiah Stane, Aldrich Killian czy Red Skull i produkować wielkie drony, które miały cel zabić Iron Mana. Ostatecznie jednak został zabity przy próbie ucieczki i wybuchu fabryki.

Ziemia-199999Edytuj

Iron Man 2Edytuj

Justin Hammer był przedsiębiorcą, rywalizującym z Tony'ym Stark'iem. Starał się on stworzyć taką zbroję, jak on, lecz mu się to nie udawało. Hammer był tak zazdrosny o zbroję, że zabrał Ivan'a Vanko z francuskiego więzienia. Dogadał się on z nim w sprawie wynalazku, jednak Ivan zbudował drony zamiast zbroji. Gdy Hammer dowiedział się o tym, że James Rhodes ma jedną ze zbroi, ofiarował broń mającą zwiększyć jej skuteczność. Justin w końcu dowiedział się o tym, że Vanko buduje zbroję specjalnie dla siebie. Ivan został uwięziony, lecz się uwolnił i przejął kontrolę nad dronami i nową zbroją War Machine. Dzięki nim zaatakował Stark'a. Potem Hammer spotkał agentkę Romanoff i Pepper Potts. Został aresztowany przez S.H.I.E.L.D..

Marvel One-Shot: All Hail the King (2014)Edytuj

Justin był przetrzymywany w więzieniu Seagate, tym samym w którym był Trevor Slattery. Tam, zaczął związek z współwięźniem.

Ziemia-TRN123Edytuj

Avengers: ZjednoczeniEdytuj

Avengers: Zjednoczeni Sezon 1 6Edytuj

Hammer tworzy Super-Adaproida. Ma nadzieję, że dzięki temu wynalazkowi, dostanie się do Cabal. Zaprasza na sparing Avengers. Adaptiod skanuje ich umiejętności i daje się pokonać. Hammer używając maszyny atakuje bohaterów później, lecz ostatecznie zostaje pokonany.

Avengers: Zjednoczeni Sezon 1 17Edytuj

Hammer podczas wydobywania vibranium natrafia na część członków Avengers. Zostaje on pokonany przez Iron Man'a i jego sojuszników - Rock Tribe.

Avengers: Zjednoczeni Sezon 1 25Edytuj

Ziemia-904913Edytuj

Iron Man: Armored AdventuresEdytuj

Justin Hammer posiadał firmę Hammer Multinational, konkurującą z Stark Industries. Bardzo zależało mu na zdobyciu schematów zbroi Iron Man'a, w celu zbudowania zbroi dla siebie. Udało mu to się i stworzył zbroję. Jako Titanium Man niejednokrotnie starł się ze Stark'iem.

MediaEdytuj

KomiksyEdytuj

FilmyEdytuj

SerialeEdytuj

GryEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • W jednym z komiksów Aldrich Killian zdecydował się wstrzyknąć Hammerowi Extremis, ponieważ ten zawiódł go w Rzymie. Po tym wydarzeniu Hammer został zniszczony przez War Machine.
  • W filmie Iron Man 2 Hammer współpracuje z Whiplashem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki