FANDOM

Kang
Postać
Kang
Informacje
  • Debiut
  • Prawdziwe imię
  • Nathaniel Richards 
  • Obecny pseudonim
  • Kang the Conqueror 
  • Pseudonimy
  • Blue Man 
  • Victor Timely 
  • Blue Totem 
  • Scarlet Centurion 
  • Rama-Tut 
  • King of Kings 
  • Master of Men 
  • Lord of the Seven Suns 
  • Iron Lad 
  • Lord Immortus 
  • Whisperer 
  • Tożsamość
  • Tajna 
  • Klasa postaci
  • Uniwersum
  • Strona
Wygląd
  • Płeć
  • Mężczyzna 
  • Kolor oczu
  • Brązowe 
  • Kolor włosów
  • Brązowe 
  • Waga
  • 230 lbs (103 kg) 
  • Wzrost
  • 6'3" (188 cm) 
Dane
  • Narodowość
  • Obywatel Alternatywnej Ziemi z XXXI i XL wieku 
  • Miejsce narodzin
  • Alternatywna Ziemia 
  • XXXI wiek 
  • Status cywilny
  • Kawaler 
  • Status prawny
  • Stojący ponad prawem 
  • Prawodawca 
  • Zawód
  • Zdobywca 
  • Władca 
Powiązania
  • Baza operacyjna
  • Grupy
  • Wrogowie
Rodzina

Kang (właściwie Nathaniel Richards) - istota pozaziemska i jeden z największych wrogów Avengers.

GaleriaEdytuj

ZdolnościEdytuj

  • Długowieczność - Wydaje się, że Kang starzeje się wolniej od ludzi z XXI wieku (ma prawie 70 lat, a wygląda najwyżej na 40), jednak nie wiadomo, czy jest to jakaś nadludzka zdolność, efekt zabaw z czasem, czy może naturalna cecha ludzi z XXXI wieku.
  • Wysoka Inteligencja - Kang jest ekspertem w dziedzinie technologii przyszłości. Sam skonstruował między innymi wehikuł czasu, swój pancerz, broń i mechanicznego Growing Mana. Jest doświadczonym wojownikiem, strategiem i ekspertem od broni. Doskonale zna historię i orientuje się w alternatywnych rzeczywistościach.
  • Wyposażenie - Zbroja, którą nosi Kang, wykonana jest z nieznanego stopu metalu, reagującego na mentalną kontrolę. Zwiększa ona siłę posiadacza, pozwalając unieść do 5 ton, zawiera system podtrzymywania życia oraz generatory pola siłowego o zasięgu do 20 stóp, które może wytrzymać bezpośrednie uderzenie głowicy jądrowej. Uzbrojenie obejmuje między innymi miotacze energii antygrawitonowej i systemy ogłuszające. Obwody hełmu pozwalają na natychmiastowe przywołanie chronosfery, a dawniej umożliwiały przeniesienie umysłu Kanga do innego ciała. Ponadto, Kang używa niezliczonych rodzajów broni o szerokim spektrum zastosowań. Najbardziej charakterystyczne są miotacze z podwójną, obrotową lufą.

HistoriaEdytuj

Nathaniel Richards znalazł sposób na podróżowanie w czasie i z własnej epoki powędrował do starożytnego Egiptu 3000 lat p.n.e. Przez kilka lat panował w nim jako Rama Tut. Następnie przeniósł się do XL wieku, gdzie jako Kang Zdobywca zbudował własne imperium. Kang zwykle walczy z Avengers, choć kiedyś przyłączył się do nich, chcąc powstrzymać samego siebie, Immortusa, przed zniszczeniem wielu światów równoległych.

MediaEdytuj

KomiksyEdytuj

FilmyEdytuj

SerialeEdytuj

GryEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • W kombinezonie Kanga znajduje się powietrze, jedzenie oraz system usuwania nieczystości.
  • Kang jest najprawdopodobniej krewnym Doktora Dooma.