FANDOM

Klejnot Czasu
Przedmiot
NamorGem.jpg
Informacje
  • Oficjalna nazwa
  • Time Gem 
  • Inaczej zwany
  • Gem of Time 
  • Forma
  • Klejnot 
  • Pochodzenie
Posiadacz
  • Aktualny posiadacz 
  • Poprzedni posiadacz 

Historia Edytuj

Jeden z sześciu Klejnotów Nieskończoności, które pozwalają użytkownikowi kontrolować rzeczywistość. Według najczęściej akceptowanej historii o pochodzeniu gemów, kiedyś były one częścią wszechmocnego bytu, który popełnił samobójstwo z samotności. Jego moc przetrwała i przyjęła formę klejnotów.

Klejnot Czasu daje użytkownikowi kontrolę nad przeszłością, teraźniejszością i przyszłością. Jego najbardziej podstawową mocą jest dawanie użytkownikowi możliwości ujrzenia możliwych wersji przyszłości. Służy także do podróży w czasie, kontroli wieku istot, a także jest używany jako broń więżąc przeciwników lub nawet całe światy w niekończącej się pętli czasu. Gdy użytkownik korzysta także z innych klejnotów, Klejnot Czasu pozwala mu istnieć we wszystkich okresach czasu jednocześnie.

Kiedy Illuminati próbował użyć Infinity Gauntlet do odepchnięcia innego wszechświata, który wszedł w kolizję z Ziemią-616, Klejnot Czasu zniknął.

Ciekawostki Edytuj

  • Klejnot Czasu był jedynym Klejnotem Nieskończoności, który nie rozbił się, a zniknął.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki