FANDOM

Historia

Jeden z sześciu Klejnotów Nieskończoności, które pozwalają użytkownikowi kontrolować rzeczywistość. Według najczęściej akceptowanej historii o pochodzeniu gemów, kiedyś były one częścią wszechmocnego bytu, który popełnił samobójstwo z samotności. Jego moc przetrwała i przyjęła formę klejnotów.

Klejnot Czasu daje użytkownikowi kontrolę nad przeszłością, teraźniejszością i przyszłością. Jego najbardziej podstawową mocą jest dawanie użytkownikowi możliwości ujrzenia możliwych wersji przyszłości. Służy także do podróży w czasie, kontroli wieku istot, a także jest używany jako broń więżąc przeciwników lub nawet całe światy w niekończącej się pętli czasu. Gdy użytkownik korzysta także z innych klejnotów, Klejnot Czasu pozwala mu istnieć we wszystkich okresach czasu jednocześnie.

Kiedy Illuminati próbował użyć Infinity Gauntlet do odepchnięcia innego wszechświata, który wszedł w kolizję z Ziemią-616, Klejnot Czasu zniknął.

Ciekawostki

  • W filmie jest zielony i znany jako Oko Agamotto
  • Klejnot Czasu był jedynym Klejnotem Nieskończoności, który nie rozbił się, a zniknął.