FANDOM

Klejnoty Nieskończoności
Przedmiot
Infinity Gems
Informacje
  • Oficjalna nazwa
  • Infinity Gems 
  • Inaczej zwany
  • The Stones 
  • The Soul Gems 
  • Ina Abanayyartu 
  • Forma
  • Klejnoty 
  • Pochodzenie
  • Aktualny posiadacz 
  • Poprzedni posiadacz 

Historia Edytuj

Zanim zostały nazwane Klejnotami Nieskończoności, były znane pod nazwą Klejnoty Duszy. Pierwszy klejnot duszy został dany Adamowi Warlockowi.

Możliwości Edytuj

Klejnoty wydają się być silniejsze i potężniejsze, kiedy są używane w połączeniu. Posiadacze klejnotów zwiększyli swoje moce w zależności od ich umiejętności i doświadczenia, jakie mają z klejnotami. Klejnoty także mają uczucia. Moc Infinity Gauntle jest znana z przekraczania bytów abstrakcyjnych, jak Wieczność. Wygląda na to, że od klejnotów silniejsze są jedynie Living Tribunal i One-Above-All.

  • Klejnot Mocy - zwiększa wytrzymałość i trwałość, uwydatnia praktycznie wszystkie znane nadludzkie zdolności, manipulację energią.
  • Klejnot Czasu - podróż w czasie; zatrzymanie, spowolnienie lub przyspieszenie upływu czasu; przyspieszenie lub spowolnienie starzenia, patrzenie w przeszłość/przyszłość.
  • Klejnot Przestrzeni - podróżowanie poprzez przestrzeń, głównie dzięki teleportacji. Jest w stanie zakłócić ruch innych obiektów.
  • Klejnot Duszy - obserwowanie, atak, a nawet kradzież duszy z ciała. Używany również w celu powrotu ludzi do stanu naturalnego.
  • Klejnot Rzeczywistości - zmienia całą rzeczywistość; skutki podobne jak przy Cosmic Cube, lecz o wiele poważniejsze.
  • Klejnot Umysłu - niemal nieograniczone zdolności psioniczne/psychiczne, w tym empatia, telepatia i telekineza.

Opiekunowie klejnotów Edytuj

Alternatywne rzeczywistości Edytuj

Ziemia-199999 Edytuj

W tym uniwersum jak na razie ukazały się cztery kryształy nieskończoności. Są to Tesseract, Berło Chitauri, Aether oraz Orb.

CiekawostkiEdytuj

  • Wszystkie Klejnoty z wyjątkiem Klejnotu Czasu, zostały zniszczone przez Illuminati, natomiast Klejnot Czasu zniknął.