FANDOM

Knowhere exterior concept 472.jpg

'Knowhere' to stacja kosmiczna oraz osada górnicza dryfująca w kosmosie w odciętej głowie niezidentyfikowanego galaktycznego olbrzyma rasy Celestial. Nikt nie wie dokładnie dlaczego i skąd się wzięła i kto mógłby być na tyle silny by pozbawić głowy Celestiala. Miała być miejscem badań naukowych nad zjawiskami na krańcach wrzechświata, lecz stała się miejscem spotkań i handlu miedzy różnymi rasami i frakcjami. Różne rasy zajmują się tam wydobywaniem drogocennych surowców tj. np. płyny mózgowe itp. wykazujące ciekawe zdolności, które wcześniej były nikomu nieznane i niedostępne. Głowa nieustannie zbliża się do krańca wszechświata i gdy nadejdzie odległy czas będzie można z niej oglądać koniec wszechświata, dlatego, jest to również dom dla wielu ras z różnych zakątków galaktyki.

Galeria Edytuj

can-you-guess-which-marvel-director-wants-to-direct-shazam.jpg

Ciekawostki Edytuj

  • W uniwersum Ziemia-199999 Knowhere jest bazą Kolekcjonera.
  • Knowhere to odcięta głowa niezidentyfikowanego galaktycznego olbrzyma rasy Celestiańskiej.
  • Nie wiadomo dokładnie dlaczego i skąd się wzięła w kosmicznej przestrzeni kolosalna głowa i kto mógłby być na tyle silny by pozbawić głowy tzw. Celestiala.
  • Posiada system teleportacyjny o nieskończonym zasięgu.
  • 'Knowhere' po namowie Richarda Ridera, ostatniego żywego funkcjonariusza Nova Corps zostało bazą Strażników Galaktyki.
  • Zanim Strażnicy Galaktyki obrali Knowhere na swoją siedzibę walki toczyły tam trzy różne rasy  SkrullShi'ar oraz Kree.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki