Fandom

Marvel Universe Wiki

Leader

1410stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze12 Udostępnij

Leader.JPG

Leader (właściwie Samuel Sterns) - superzłoczyńca i największy wróg Hulka, który pragnie przejąć siłę swojego rywala, aby zawładnąć nad światem.

DaneEdytuj

  Samuel Sterns

Aktualny status:

   żyje

Uniwersum:

   616

Klasa:

   Nadczłowiek

Narodowość:

   amerykańska

Debiut:

  Tales to Astonish #62

GaleriaEdytuj

ZdolnościEdytuj

Leader posiada ponadprzeciętny intelekt. Jest specjalistą w sprawach od promieni Gamma. Leader posiada zdolność Telepatii, Telekinezy, Teleportacji, Hipnozy. Potrafi tworzyć także pola siłowe. Mózg Leader'a przyswaja informacje w niewiarygodnym tempie co pozwala mu czytać 4000 słów na minute. Moce Leadera nie działają na istoty wzmocnione promieniowaniem takie jak Hulk. Ma do dyspozycji armię robotów zwanych humanoidami.

HistoriaEdytuj

Pracował w fabryce chemikaliów, pewnego dnia tuż przy nim wybuchł pojemnik z niebezpiecznymi substancjami. Sterns został wystawiony na działanie silnego promieniowania. Uległ mutacji ,w wyniku której pozieleniała mu skóra i urósł mózg. Sterns uznał że tylko on jest wystarczająco mądry, aby rządzić planetą. Arogancko przyjął imię Lider (przywódca) i całkowicie poświęcił się planowaniu zdobycia władzy nad całym globem.

MediaEdytuj

KomiksyEdytuj

FilmEdytuj

SerialeEdytuj

GryEdytuj

Lego Marvel Super Heroes (2013)

CiekawostkiEdytuj

  • W filmie The Incredible Hulk(2008) występuje pod pseudonimem ,,Pan Niebieski".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki