Fandom

Marvel Universe Wiki

Leopold Fitz (Ziemia-199999)

1409stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Leo Fitz
Postać
Galeria
LEOSeason1.jpg
Informacje
  • Debiut
  • Prawdziwe imię
  • Leopold Fitz 
  • Pseudonimy
  • Tożsamość
  • Powszechnie znana 
  • Klasa postaci
  • Uniwersum
  • Strona
Wygląd
  • Płeć
  • Mężczyzna 
  • Kolor oczu
  • Niebieskie 
  • Kolor włosów
  • Brązowe 
  • Wzrost
  • 173 cm 
Dane
  • Narodowość
  • Szkocka 
  • Brytyjska 
  • Aktualny Status
  • Żyje 
  • Zawód
Powiązania
  • Grupy
  • Wrogowie
  • Twórcy

Leo Fitz urodzony 29 grudnia 1987 roku wybitny naukowiec specjalizujący się w inżynierii, zwłaszcza w technologii broni. Członek drużyny Phillipa Coulsona i przyjaciel Jemmy Simmons.

ZdolnościEdytuj

Brak nadludzkich zdolności, lecz posiada ogromną wiedzę szczególnie na temat inżynierii i konstrukcji broni.

HistoriaEdytuj

Uczęszczał do Akademii Naukowej S.H.I.E.L.D., gdzie poznał Jemmę Simmons. Razem zostali najmłodszymi absolwentami Akademii. Po ukończeniu szkoły razem z Simmons został zatrudniony w S.H.I.E.L.D. i przydzielony do zespołu Coulsona, gdzie głównie zajmuje się konstruowaniem specjalistycznej broni.

Grant Ward otrzymał od Johna Garretta zlecenie zabicia Fitza i Simmons. W tym celu zrzucił z samolotu do oceanu kapsułę, w której oboje się znajdowali. Będąc pod wodą Fitz wyznał miłość Jemmie. Udało im się wydostać z kapsuły i przeżyć, jednak Leo doznał poważnych uszkodzeń mózgu skutkujących halucynacjami, problemami z koncentracją i porozumiewaniem się. Po powrocie do pracy jego relacje z Simmons popsuły się, na skutek czego przeniósł się do warsztatu, aby pracować razem z Mackiem.

MediaEdytuj

SerialEdytuj

Pełna lista wystąpień Leo Fitza

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki