FANDOM

Marvel's Daredevil
Odcinek
Wilson Fisk (Earth-199999) in Marvel's Daredevil Season 1 3 001
Informacje
  • Tytuł
  • Rabbit in a Snow Storm 
  • Reżyser
  • Adam Kane
  • Scenarzysta
  • Marco Ramirez
  • Uniwersum
Odcinki
  • Poprzedni odcinek 
  • Następny odcinek 

OpisEdytuj

StreszczenieEdytuj

Kancelaria Nelson i Murdock pomaga Johnowi Healy winnemu morderstwa. Karen Page docieka prawdy o przestępczych działaniach byłego pracodawcy, firmy Union Allied Construction. Wilson Fisk w galerii sztuki poznaje Vanessę Mariannę.

Pełen OpisEdytuj

W czasie gry w kręgle John Healy brutalnie morduje Prohashkę. Po zdarzeniu James Wesley zgłasza się do Kancelarii Nelson i Murdock i za duże pieniądze namawia na obronę Healy'ego przed sądem. Matt podejmuje sprawę. Na sali rozpraw wyczuwa, że jedna z kobiet z ławy przysięgłych jest zastraszona, co może mieć wpływ na wyrok sądu. Odnajduje mężczyznę, który jej groził i nakazuje mu aby zniknął z jej życia. Kobieta rezygnuje z udziału w rozprawie dzięki czemu udaje się uzyskać wyrok uniewinniający. Gdy John Healy wychodzi z aresztu, atakuje go Matt w masce na twarzy. Healy zdradza nazwisko swojego pracodawcy Wilsona Fisk'a i w obawie przed zemstą Fisk'a popełnia samobójstwo.

Karen Page dostaje propozycję ugody od prawnika. Ma nie rozpowszechniać informacji o poprzednim pracodawcy Union Allied Construction, w zamian za to korporacja ma nie stosować wobec niej kroków prawnych. Odwiedza żonę Daniela Fisher'a, która podobnie jak Karen otrzymała propozycję ugody, dzięki której wzbogaciła się o znaczną sumę pieniędzy.

Dziennikarz Ben Urich chce napisać artykuł na temat przestępczości w Hell's Kitchen, jednak jego szef Ellison nie zgadza się na to z powodu ryzyka niskiej sprzedaży gazety. Do Bena udaje się Karen w nadziei, że opisze on na łamach gazety historię Union Allied Construction.

Wilson Fisk pojawia się w galerii sztuki, gdzie poznaje Vanessę. Kupuje biały obraz o tytule "Królik w śnieżnej zamieci''.

PostacieEdytuj

Główni BohaterowieEdytuj

Poboczni BohaterowieEdytuj

PrzeciwnicyEdytuj

InniEdytuj

LokalizacjeEdytuj

WydarzeniaEdytuj

CiekawostkiEdytuj