FANDOM

825729-avatar.jpg

Dane Edytuj

   Noh-Varr

Inne pseudonimy:

   Ensign Marvel, Captain Marvel, Protector.

Aktualny status:

   Dark Avengers

Uniwersum:

   616

Klasa:

   kosmita

Narodowość:

   Kree

Debiut:

   Marvel Boy #1

Powiązania z grupami:

   Dark Avengers,Young Avengers

GaleriaEdytuj

Zdolności Edytuj

Marvel Boy ma nadludzką siłę i wytrzymałość, jest też bardzo szybki. Potrafi biegać po ścianach. Nanoroboty w jego krwi usuwają każdy ból i wywołują halucynacje u każdego, kto ma kontakt z jego śliną. Ponadto może dowolnie wydłużać i utwardzać swoje włosy, przekształcając je w rodzaj hełmu.

Wyposażenie specjalne Edytuj

Posiada niezwykle wytrzymałą zbroję wykonaną z kosmicznego metalu oraz rękawicę, która może zmieniać się w pistolet.

Historia Edytuj

Noh-Varr to członek Kree. Kiedy jego okręt wojenny, Marvel, został zastrzelony przez Doktora Midasa i roztrzaskał się o Ziemię, ocalał tylko on. Noh-Varr został schwytany przez S.H.I.E.L.D.. Początkowo wypowiedział wojnę ludzkości, jednak zmienił zdanie. Podczas inwazji Skrulli walczył wspólnie z ludźmi. Norman Osborn namówił go później, by przyłączył się do tworzonego przez niego zespołu Avengers. On jednak nigdy nie czuł się związany z grupą i opuścił ją, gdy się dowiedział, ze jego towarzysze nie są superbohaterami, a przebranymi złoczyńcami. Ostatnio Najwyższa Inteligencja Kree uczyniła go Obrońcą Ziemi.

MediaEdytuj

KomiksyEdytuj

FilmyEdytuj

SerialeEdytuj

GryEdytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Kilku innych bohaterów także nosiło imię Marvel Boy, między innymi Wendell Vaughn (zanim stał się Quasarem).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki