FANDOM

Dyskusja jest ważną częścią Marvel Universe Wiki. Jest używana do celu omawiania ulepszeń na stronie. Dyskusje powinny być stosowane przed dokonaniem istotnych zmian w artykułach, zmiany zdjęcia głównego lub przenoszenia strony.

KonwencjeEdytuj

  • Podpisanie - użytkownicy muszą podpisywać swoje wiadomości. Mogą to zrobić za pomocą wpisania czterech tyld (~~~~) lub kliknięcie przycisku podpisu.
  • Stosowanie właściwego języka - ataki na innych użytkowników nie będą tolerowane. Nie obrażaj nikogo i nie wyśmiewaj jego poglądów.
  • Nowy nagłówek dla nowej dyskusji - użytkownik chcący stworzyć nową dyskusję powinien stworzyć nowy nagłówek.
  • Tylko do artykułów - na stronach dyskusji artykułów omawiane są zmiany treści i wyglądu artykułu. Jeśli masz jakieś pytanie co do niego - zadaj je na forum lub blogu.
  • Nie zmieniaj żadnej wypowiedzi, chyba, że jest ona niezgodna z polityką Marvel Universe Wiki lub Wikii.
  • Nie edytuj zakończonej dyskusji - Administratorzy mogą zamykać dyskusję poprzez wstawienie szablonu {{Dyskusja zakończona}}. Jeśli widzisz niebieskie pole z napisem "Dyskusja zakończona", nie edytuj tej dyskusji.

Nigdy nie kasuj wiadomości na dyskusji użytkowników. Wyjątkami są wypowiedzi bardzo wulgarne. Długie strony dyskusji powinny zostać zarchiwizowane.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki