FANDOM

Marvel Universe Wiki opiera się przede wszystkim na fabule komiksów, filmów, seriali i gier. Biorąc pod uwagę ogólny brak wiedzy o niektórych aspektach, spekulacje są nieuniknione. Spekulacje należy prowadzić na Forum.

  • Wnioski pochodzące z faktycznej fabuły mogą być przedmiotami sporu, np. może zaistnieć sytuacja kilku interpretacji obrazu w komiksie.
  • Konflikty te mają być rozwiązywane na forum.

Niewiedza jest podstawowym źródłem spekulacji. Każdy ma prawo nie wiedzieć czegoś o świecie Marvela.

  • Artykuły nie powinny zawierać informacji, że jakaś jego część nie jest znana.
  • Pęknięte teorie (np. teorie, które pochodzą z bezpodstawnych informacji) takie jak "Niebieski kosmita z Agentów T.A.R.C.Z.Y. to Kree" nie ma podstaw i nie zostały potwierdzone. Jeśli jakaś rzecz nie została ujawniona w komiksach, filmie... nie powinna być przedmiotem spekulacji.
  • Kolejnym problemem jest rozległe uniwersum Marvela. Jedna postać zależnie od uniwersum może mieć różną historię i zdolności. Dopóki na wiki nie zacznie się etap tworzenia osobnych stron dla postaci z każdego uniwersum wszelkie rozróżnienia w mocy i historii postaci powinny byc zapisywane w "Historii" w odpowiednio zaznaczonym podpunktem np. Ziemia-904913, albo "Ciekawostkach".
  • Fan fiction lub fanon nie powinny być tematem spekulacji. To wymyślone przez fanów informacje, które nie mają oparcia w Marvel Uniwersum.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki