Układ artykułów jest w większym stopniu znormalizowany na Marvel Universe Wiki.

Pozycje te powinny pojawić się w tym celu, jeśli są potrzebne w artykule:

  • Historia jest historią, która trwała do momentu faktycznych wydarzeń. Zawsze stosuje się nazwę "Historia".
  • Ciekawostki są dozwolone, ale muszą mieć taką nazwę.
  • Zobacz też jest używane, jeśli chcemy skierować użytkownika do odpowiedniego artykułu.

Główne postacie

Dla postaci powinien być stosowany w takim schemacie:

  • Tabela Postaci
Szablon Postaci, dopasowany do jego przynależności/rasy. Zamiast niego można tymczasowo wstawić Dane.
  • Galeria
Na przestrzeni lat wiele postaci zmieniało swój wygląd, ich kostiumy mogą też różnić się pomiędzy uniwersami. Wstawienie galerii pozwala najszybciej rozpoznać się w wyglądzie postaci.
  • Zdolności
Moc, jaką posługuje się bohater oraz wszystkie umiejętności nabyte i wrodzone.
  • Historia
Historia bohatera. Najważniejszą dla nas historią jest Uniwersum 616. Poszczególne uniwersa rozdzielamy znakiem ===[[Ziemia-xxxx]]===

  • Media
Jest to lista produkcji, w których pojawiła się dana postać. Media rozdzielamy na:
    • ===Komiksy===
    • ===Filmy===
    • ===Seriale===
    • ===Gry===
  • Ciekawostki
Informacje, które jedynie wzbogacają czytelnika o dodatkowe informacje. Ciekawostki nie mogą być oczywiste i muszą być prawdziwe.
  • Nawigacja
Szablon przynależności postaci.

Walki

  • Prolog
Ważne wydarzenia, które odbyły się przed walką i do niej doprowadziły.
  • Walka
Wydarzenia, które miały miejsce podczas walki.
  • Następstwa
Wydarzenia, które miały miejsce po walce i wpłynęły na dalsze wydarzenia.
  • Odniesienia
Odniesienie do każdej informacji. Potwierdzają one napisaną informację.
  • Nawigacja
Szablon walk podczas danej sagi, w której miała ona miejsce.

Odcinki

  • Infobox
Tabela odcinka, zawierające jego podstawowe informacje.
  • Opis (Streszczenie, Pełny Opis)
Opis fabuły, które miało miejsce podczas odcinka.
  • Postacie
Wszystkie postacie, które wystąpiły w odcinku. Ustawienie według ważności - Główni, Poboczni, Przeciwnicy, Inni.
  • Lokacje
Miejsca, które pojawiły się w odcinku.
  • Wydarzenia
Najważniejsze wydarzenie/a jakie miały miejsce w odcinku.
  • Ciekawostki

Komiksy

  • Infobox
Tabela zeszytu, zawierające jego podstawowe informacje.
  • Postacie
Wszystkie postacie, które wystąpiły w zeszycie.
  • Zapowiedź
Streszczenie fabuły rozdziału.
  • Streszczenie
Dokładny opis fabuły.
  • Galeria
Niektóre screen shoty zeszytu komiksu
  • Nawigacja
Nawigacja rozdziałów.

Zobacz także

Więcej z Fandomu