FANDOM

Agentka May
Postać
Galeria
Melinda May (Earth-199999) 02.jpg
Informacje
  • Debiut
  • Prawdziwe imię
  • Melinda Qiaolian May 
  • Obecny pseudonim
  • Melinda May 
  • Pseudonimy
  • Kawaleria 
  • Heidi Martin 
  • Tożsamość
  • Brak podwójnej tożsamości 
  • Klasa postaci
  • Uniwersum
  • Strona
Wygląd
  • Płeć
  • Kobieta 
  • Kolor oczu
  • Brązowe 
  • Kolor włosów
  • Brązowe 
  • Wzrost
  • 5'6" 

Dane
  • Status cywilny
  • Rozwódka 
  • Status prawny
  • Nienotowana 
  • Zawód
  • Agent S.H.I.E.L.D. 
Powiązania
  • Baza operacyjna
  • mobilna
  • Grupy
Rodzina
  • Twórcy

Melinda May - agentka S.H.I.E.L.D. 7 poziomu. Nazywana też "Kawalerią".

ZdolnościEdytuj

Brak nadludzkich. Jest jednym z najlepszych agentów.

HistoriaEdytuj

Agenci T.A.R.C.Z.Y. Edytuj

Przeszłość (Kawaleria)Edytuj

Melinda May była wesołą kobietą. Razem ze swoim mężem doktorem Garnerem starali się o dziecko, do czasu pewnej misji. Jak zwykle rano po Melindę przyjechał Phil Coulson. Do Bahrajmu zostali wysłani najlepsi agenci. Mieli stawić czoło Evie Belyakov, która posiadała nadludzką siłę. Okazało się, że to pułapka, a Eva i kilku miejscowych było kontrolowanych mentalnie przez córkę Evy. Dziewczynka Katya Belyakov zahipnotyzowała również cały oddział, oprócz May i Coulsona. Melinda sama musiał pokonać przeciwników. Postrzelona agentka musiała zabić dziewczynkę, by uratować siebie i oddział. Po tym wydarzeniu Melinda zamknęła się w sobie. Rozwiodła się i zaczęła pracę w biurze S.H.I.E.L.D..

Drużyna CoulsonaEdytuj

Phil Coulson zabrał Melindę do zespołu, żeby pilotowała samolot. Szybko okazało się, że May potrzebna była jeszcze w walce. Brała udział w wielu misjach i pomagała Phillipowi rozwiązać zagadkę jego powrotu do życia. Po zdradzie Warda trenowała Skye.

Odbudowa S.H.I.E.L.D. i ObeliskiEdytuj

Agenci powstrzymywali Hydrę przed zdobywaniem Obelisków. Coulson zaczął tracić nad sobą kontrolę i rysował dziwne rysunki. Melinda pomagała mu wyjść z tego dziwnego stanu i wyjaśnić co one oznaczają. Okazało się, że to mapa do starożytnego miasta Kree. Agenci odnaleźli miasto i stoczyli tam pojedynek z Hydrą. W mieście w procesie Terragenezy przemieniły się Raina i Skye, a Agent Triplett w wyniku zetknięcia z mgłą zmarł.

CalEdytuj

Agenci wielokrotnie zcierali się z Calem, ojcem Daisy (Skye), który chciał zemścić się na Coulsonie.

Prawdziwa S.H.I.E.L.D. i InhumansEdytuj

Okazało się, że Agent Mack i Bobbi należą do "Prawdziwej S.H.I.E.L.D." dowodzonej przez Gonzalesa. Melinda dołączyła do nich, gdy zaatakowali Playground, żeby dać Coulsonowi trochę czasu. Jednak S.H.I.E.L.D. musiało się zjednoczyć, bo matka Skye Jiaying chciała zabić wszystkich nie należących do rasy Inhumans. Po jej pokonaniu z pomocą Cala May udała się na urlop.

MediaEdytuj

KomiksyEdytuj

SerialEdytuj

Pełna lista wystąpień Melindy May

CiekawostkiEdytuj

  • Ming Na Wen, aktorka grająca Melindę May ma już powyżej 50 lat.
  • Swój przydomek ("kawaleria") zyskała za zabicie jednego z Inhumans.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki