FANDOM

Miles Morales alter ego Spider-Man jest także nazywany Ultimate Spider-Man. Jeden z wielu postaci noszących miano Spider-Man'a. Jest on superbohaterem działającym dawniej w uniwersum o nazwie Ziemia-1610. Po Secret Wars przeszedł do głównego uniwersum Marvela. Należał on do organizacji takich jak Young Ultimates, Spider-Army, Web-Warriors, Superior Spider-Army, S.H.I.E.L.D., Ultimates, obecnie należy do m.in. Champions.

Galeria

Zdolności  

Posiada on zdolności nadzwyczajnej siły oraz wdrapywania się po ścianach. Poza tym ma pajęczy zmysł oraz jest sprawny fizycznie. Posiada także wyrzutnie sieci, oraz zdolność kamuflażu i paraliżowania.

Historia

Miles Morales jest to Spider-Man w uniwersum Ultimate Universe (Earth-1610), czyli drugim najpopularniejszym uniwersum po Marvel Universe (616) .

Został on Spider-Manem po śmierci Peter'a z Ultimate Universe, który zginął w ostatecznej walce z goblinem.

Moce zyskał po ukąszeniu przez pająka z Oscorpu.

Media

Komiksy

Film

Seriale

Gry 

Ciekawostki

  • Jego największym strachem jest to że jego tożsamość wyjdzie na jaw.
  • Jego ojciec nienawidzi nadludzi.
  • Spotkał się on raz z Peterem (z uniwersum 616) , kiedy ten przeszedł na chwilę do ultimate universe
  • W serialu Mega Spider-Man (2012-) pojawia się dwóch Miles'ów Morales'ów: pierwszy pochodzi z innego uniwersum, a drugi pojawia się na komputerze w Mega Spider-Man Sezon 1 21, jednak nie wiadomo czy posiada moce.