FANDOM

Mister Sinister [Nathaniel Essex]
Postać
2778a-1-
Informacje
  • Debiut
  • Prawdziwe imię
  • Dr Nathaniel Essex 
  • Obecny pseudonim
  • Mr. Sinister 
  • Pseudonimy
  • Dr Nathan Milbury 
  • Mike Milbury 
  • Lefty 
  • Tożsamość
  • Nieznana 
  • Klasa postaci
  • Uniwersum
Wygląd
  • Kolor oczu
  • Czerwone (lśniące)
  • Kolor włosów
  • Czarne 
  • Waga
  • 285 lbs. (128 kg)
  • Wzrost
  • 6'5" (193 cm)
Dane
  • Narodowość
  • Brytyjczyk 
  • Miejsce narodzin
  • Anglia (XIX wiek)
  • Status cywilny
  • Wdowiec 
  • Status prawny
  • Nieznany 
  • Zawód
  • Genetyk 
Powiązania
  • Baza operacyjna
  • Grupy
Rodzina

GaleriaEdytuj

ZdolnościEdytuj

Posiada nieśmiertelność i może zmieniać swoją strukturę molekularną oraz posiada super-siłę i przyspieszoną zdolność samogojenia.

HistoriaEdytuj

Nathaniel Essex snuł teorie na temat ewolucji człowieka i o nowym gatunku homo superior. Przez to odeszła od niego żona oraz wyrzucono go ze środowiska naukowców. Spotkał wtedy Apocalypse'a który ofiarował mu życie wieczne. W swej żądzy poznania sekretów genetycznych mutantów wiele razy walczył przeciwko X-Men. Chciał pozbyć się mutantów, ponieważ byli według niego genetycznie zbędni. Czasami współpracował z X-Men jednak za  odpowiednią  cenę. Dwukrotnie pomógł on Gambitowi - przy uleczeniu Sabretootha, gdy ten został pozbawiony adamantium oraz przywrócił Courierowi bardziej ludzką postać. Ponownie dał o sobie znać kiedy zmodyfikował satelitę tak, by mutacji ulegli wszyscy mieszkańcy Ziemi. Na szczęście X-Men zapobiegli zamienieniu planety w jedno wielkie laboratorium genetyczne, gdzie  mógłby przeprowadzać swoje eksperymenty. Jako doktor Windsor miał swobodny dostęp do mutantów, na których mógł eksperymentować. Essex zachował swoje moce po M-Day. Po złożeniu hołdu Exodus znalazł się wraz ze swymi Acolytes w służbie u Sinistera, ramię w ramię z Marauders. Dzięki temu Essex był wystarczająco silny, by rozpocząć realizację swego planu. Musiał tylko upewnić się, że X-Men nie dowiedzą się za wcześnie o tym wydarzeniu, które nadchodziło. W tym celu Marauders zaczęli namierzać i likwidować ludzi posiadających wiedzę o przyszłości - jasnowidzów i osoby podróżujące w czasie. Gdy Acolytes zaś zaatakowali Instytut Xaviera, by przejąć dzienniki Destiny, osobnym celem był zespół Rogue, w tym czasie pełniący funkcję sił szybkiego reagowania. Ataki zakończyły się niemal pełnym sukcesem. 

MediaEdytuj

KomiksyEdytuj

FilmyEdytuj

SerialeEdytuj

GryEdytuj

X-Men Legends 2

Jest on głównym wrogiem w grze.Po zabiciu jego wszystkich klonów, Deadpool dociera do jego siedziby i tam go pokonuje.

Ciekawostki Edytuj

  • Dzięki Courierowi posiada zdolność zmiany swej struktury molekularnej.
  • Podczas II wojny światowej współpracował z nazistami i był nazywany "Nosferatu".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki