FANDOM

Galeria

Zdolności

W zależności od fazy Księżyca, siła Moon Knighta zwiększa się lub zmniejsza. Dysponuje on pełnym arsenałem broni od egipskiego boga Chonsu.

Historia

Marc Spector był najemnikiem, pozostawionym na śmierć na egipskiej pustyni. Ocalili go jednak czciciele Chonsu, obdarzając go nadludzkimi mocami. Gdy Spector powrócił w końcu do USA, zaczął wypełniać wolę swego boga, karząc złoczyńców. Jako Moon Knight przyłączył się do West Coast Avengers, gdzie dowiedział się, że część jego ekwipunku została wykonana w starożytnym Egipcie przez podróżującego w czasie Hawkeye'a

Media

Komiksy

Filmy

Seriale

Gry

Ciekawostki

  • Marc Spector w akcie desperacji stworzył w swojej głowie cztery osobowości: Marca Spectora który dopuszczał się brutalnych czynów, Milionera Steve'a Granta, Jake'a Lockeya mieszkającego w ubogim motelu oraz Moon Knighta zwalczającego przestępczość. Stworzył te osobowości przez jego urojenie psychiczne zwane "M.R.O." (Potrzeba stania się kimś innym kim jeszcze nigdy nie był). Tak więc co kilka stron komiksu o Marcu Spectorze widzimy, kiedy znajduje się w opuszczonym apartamencie jako ubogi Jake Lockey lub jako inna osobowość z wymienionych.
  • Moon Knight specjalnie ubiera się na biało, aby przeciwnicy mogli dostrzec, że nadchodzi.
  • Moon Knight używał różnych nowoczesnych pojazdów, w tym Mooncooptera i Angelwinga.
  • Zwykle Moon Knight pracuje sam, czasami jednak łączy siły z innymi bohaterami jak Punisher czy Spider-Man.
  • Moon Knight po "Civil War" nie ma zbyt dobrych stosunków z Avengers, a tym bardziej z Hawkeye'em.