FANDOM

77309-115079-moondragon.jpg

Dane Edytuj

   Heather Douglas

Inne pseudonimy:

   Madame MacEvil, H.D. Steckley, Selene

Uniwersum:

   616

Klasa:

   nadczłowiek

Narodowość:

   Amerykanka/Tytanka

Debiut:

   Iron Man #54

Ostatnie pojawienie się:

   Annihilation: Conquest #3

Powiązania z grupami:

   Infinity Watch, Defenders, Avengers

GaleriaEdytuj

Zdolności Edytuj

Organizm Moondragon jest w najwyższej formie, dzięki czemu jest mistrzynią sztuk walki. Jest także potężną telepatką, zdolną kontrolować umysły, zmieniać osobowość i modyfikować wspomnienia. Zdolności telekinetyczne dają jej władzę nad obiektami fizycznymi i umożliwiają atakowanie wrogów ładunkami mentalnymi. Po odrodzeniu przez Mentora, tak samo jak jej ojciec - Drax Niszczyciel, otrzymała nowe zdolności. Między innymi zdolność zamiany w smoka.

Historia Edytuj

Heather była małą dziewczynką, córką Arthura Douglasa (później znanego jako Drax) kiedy jechała z mamą oraz tatą samochodem. Podczas jazdy na Ziemię pierwszy raz przybył Thanos. Szalony Tytan, chcąc nie mieć świadków, zabił rodziców wraz z córką. Heather powróciła potem na świat za sprawą Mentora (ojca Thanosa) w nowym ciele: Moondragon. Walczyła później przeciwko Thanosowi, ramię ramię z Avengers, stając się rezerwowym członkiem zespołu i pomagając zwyciężyć Korvaca. Obecnie należy do grona współczesnych Guardians of the Galaxy.

ŚmierćEdytuj

Zabił ją Ultron - sztuczna inteligencja stworzona przez Ant-Mana (Hanka Pyma).

MediaEdytuj

KomiksyEdytuj

FilmyEdytuj

SerialeEdytuj

GryEdytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Heather była związana z Phyll'ą-Vell- córką Captain Marvel.
  • Jest córką Drax'a.
  • Dzięki latom spędzonym na ćwiczeniu sztuki walki w Shao-Lom Moondragon ma pełną kontrolę nad swoim ciałem.
  • Moondragon bardzo pomogła Genis-Vellowi, Rickowi Jonesowi oraz ich sojusznikom, kiedy dawny Kapitan Marvel popadł w obłęd.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki