FANDOM

Mutant 2099
Postać
Mutant2099
Informacje
  • Debiut
  • Prawdziwe imię
  • Chad Channing 
  • Obecny pseudonim
  • Mutant 2099 
  • Klasa postaci
  • Uniwersum
Wygląd
  • Płeć
  • Mężczyzna 
Dane
  • Narodowość
  • Amerykanin 
  • Miejsce narodzin
  • Nowy York 

GaleriaEdytuj

ZdolnościEdytuj

Jego zdolności są do złudzenia podobne do tych spider-mana. Mimo że Chad jest mutantem i od urodzenia ma moce telepatyczne, używa ich do zwiększenia swojej prędkości,zręczności oraz siły. Przemieszcza się on w sposób identyczny do spider-mana a czasem nawet przemieszcza się na "Pajęczej Sieci" stworzonej przez telepatie..

HistoriaEdytuj

Chad Channing jest jednym z niewielu herosów na ziemi-2992. Na ziemi 2992 panuje rok 2099 i wszyscy mutanci są poza prawem, większość herosów zginęła w wojnie między mutantami a ludźmi. Chad od urodzenia był poza prawem (jak reszta mutantów) i nawet musiał brać specjalne leki na tłumienie jego zdolności. Pewnego razu znalazł mózg ukryty w podziemiach, jak potem się okazało mózg ten należał do Reeda Richardsa czyli Pana Fantastycznego. Reed opowiedział Chadowi że stracił ciało w walce w której zginął też jego przyjaciel Ben Grimm (Stwór). Przy pomocy Chada przeniósł swój umysł do ciała androida który skopiował idealnie ciało Bena. Od tego momentu Pan Fantastyczny stał się mentorem Chada.

MediaEdytuj

KomiksyEdytuj

FilmyEdytuj

SerialeEdytuj

GryEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Na Ziemi-2992 wszyscy mutanci przy urodzeniu dostają swój numer, Chad dostał numer 2099.
  • Mimo że na Ziemi-2992 Peter Parker prawdopodobnie zginął z resztą herosów w walce, to Chad najbardziej odpowiada naszemu Spider-Manowi i pod względem wyglądu oraz kostiumu jak i charakteru oraz zdolności.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki