FANDOM

Galeria

Zdolności

Jego zdolności są do złudzenia podobne do tych spider-mana. Mimo że Chad jest mutantem i od urodzenia ma moce telepatyczne, używa ich do zwiększenia swojej prędkości,zręczności oraz siły. Przemieszcza się on w sposób identyczny do spider-mana a czasem nawet przemieszcza się na "Pajęczej Sieci" stworzonej przez telepatie..

Historia

Chad Channing jest jednym z niewielu herosów na ziemi-2992. Na ziemi 2992 panuje rok 2099 i wszyscy mutanci są poza prawem, większość herosów zginęła w wojnie między mutantami a ludźmi. Chad od urodzenia był poza prawem (jak reszta mutantów) i nawet musiał brać specjalne leki na tłumienie jego zdolności. Pewnego razu znalazł mózg ukryty w podziemiach, jak potem się okazało mózg ten należał do Reeda Richardsa czyli Pana Fantastycznego. Reed opowiedział Chadowi że stracił ciało w walce w której zginął też jego przyjaciel Ben Grimm (Stwór). Przy pomocy Chada przeniósł swój umysł do ciała androida który skopiował idealnie ciało Bena. Od tego momentu Pan Fantastyczny stał się mentorem Chada.

Media

Komiksy

Filmy

Seriale

Gry

Ciekawostki

  • Na Ziemi-2992 wszyscy mutanci przy urodzeniu dostają swój numer, Chad dostał numer 2099.
  • Mimo że na Ziemi-2992 Peter Parker prawdopodobnie zginął z resztą herosów w walce, to Chad najbardziej odpowiada naszemu Spider-Manowi i pod względem wyglądu oraz kostiumu jak i charakteru oraz zdolności.