FANDOM

Nico Minoru – członkini grupy Runaways, potężna czarownica. Córka Robert i Tiny Minoru, należący do stowarzyszenia The Pride. Gdy dowiedziała się o przestępczej działalności rodziców jej i jej przyjaciół, uciekła wraz z nimi tworząc wspomnianą grupę.

Zdolności

  • Magia Krwi – Nico ma magiczne zdolności, ale nie miała ku temu żadnego treningu. Do tej pory opierała się na Lasce Jedynej, aby używać magii. Po spotkaniu z Witchbreaker jej zdolności zostały zwiększone, aby mogła tworzyć mniejsze magiczne efekty bez pomocy Laski. Może swobodnie unosić się, chociaż ta umiejętność nie jest tak przydatna jak faktyczny lot wymagający zaklęcia. Potrafi rzucać zaklęcia, które zmieniają jej otoczenie, takie jak przekształcenie wnętrza budynku.
  • Latanie – dzięki Lasce Jedynek, Nico może latać.
  • Magiczna Telekineza – używając magii Nico może manipulować obiektami siłą woli.
  • Magiczna Teleportacja – Nico może tworzyć portale, aby przenosiś nimi siebie i innych.

Historia

Ziemia-616

Media

Komiksy

  • Runaways Vol 1
  • Runaways Vol 2
  • Runaways Vol 3
  • Runaways Vol 4
  • Runaways Vol 5
  • Avengers Invasion Vol 1
  • Avengers Undercover Vol 1
  • Daken: Dark Wolverine Vol 1
  • A-Force Vol 1

Seriale

Gry

Galeria

TBA

Ciekawostki

  • Nico miała 16 lat podczas trwania wydarzeń z Runaways.
    • W późniejszych komiksach powiedziała, że od śmiefci Gert minęły dwa lata. W wywiadzie Raimbow Rowell potwierdził, że teraz Nico ma 18 lat.
  • Nico i jej rodzina mają japońskie korzenie.
  • Nico została wychowana w wierze chrześcijańskiej i nawet była ministranką.
  • Powiedziała, że miała kucyki z My Little Pony w przedszkolu i Gert schowała je w lesie.
  • Nico grała na tubie w orkiestrze marszowej.