FANDOM

Plakat promocyjny Spidey 2.jpg

Niesamowity Spider-Man 2 (2014) to kontynuacja Niesamowitego Spider-Mana. Premiera nastąpiła w kwietniu 2014 roku.

FabułaEdytuj

Spider-Man staje do walki z niebezpiecznym Electro (Jamie Foxx), jednak to nie koniec zmagań 'Niesamowitego Człowieka Pająka'. Na jego drodze stają dwaj równie niebezpieczni złoczyńcy: Rhino (Paul Giambatti) oraz Zielony Goblin. W międzyczasie pojawia się Harry Osborn, dzięki któremu Peter Parker uświadamia sobie, że wszyskich złoczyńców łączy ze sobą OsCorp Industries.

ObsadaEdytuj

Ciekawostki:Edytuj

W oficjalnym zwiastunie filmu wystąpiły dwie ciekawostki:

  • Pod koniec zwiastunu Peter prawdopodobnie kogoś opłakuje. Zatrzymując scenkę można zobaczyć ucięty kawałek blond włosów. Mogłyby to być włosy Gwen Stacy. Scena walki Spidey'ego z Goblinem jest identyczna do tej z komiksu o śmierci Gwen.  
  • Podczas sceny po napisach, kiedy Gustav Fiers przechadza po laboratoriach Oscorpu, można zauważyć agresywnie poruszający się "byt". Można wnioskować, że to był symbiont. Oprócz tego szczegółu można również zauważyć zamrożoną głowę Normana Osborna, pozbawionego włosów.
  • W pewnym momencie trwania zwiastunu można zauważyć w tle sylwetkę dziwnej, czarnej postaci, która przez fanów miała być Venomem (najprawdopodobnej był to ptak lub kaskader).
  • Film był kręcony od dnia 4 lutego do 25 czerwca 2013 roku.
  • W scenie z napisami można zobaczyć przedmioty Sinster Six.
  • Gdy Harry przegląda komputer można zauważyć projekt Venom oraz Carnage.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki